Jak się okazuje, już niedługo możemy spodziewać się nowej muzyki od Victorii. Co prawda nie jej własnej, ale za to coveru. Z tego co jest już w stu procentach wiadome, że imię artysty, którego utwór ma zamiar wykonać nasza ulubienica zaczyna się od liter: A oraz I. Sia oraz Sara Balleries już zostały wykluczone przez samą Victorię z domysłów fanów na twitterze. Owa piosenka była śpiewana niedawno na - nie wiadomo jakim dokładnie - rozdaniu nagród, więc fani mają już podpowiedź, ale i tak dla większości jest to nadal jedna wielka niewiadoma. Wykonanie Victorii będzie dostępne w internecie już niebawem, najpewniej dzisiaj/jutro. Czekajcie cierpliwie.
Cześć przyjaciele. Zrobię zabawny cover, jestem tym podekscytowana. Debatuję czy nie należy umieścić to dzisiejszego wieczoru czy jutro? Jakieś pomysły jaka to piosenka czy powinnam dać wam wskazówkę?
Ok Oto podpowiedź... imię tego artysty zaczyna się od S i I Właściwie widziałam niedawno występ z tą piosenką na rozdaniu nagród i się zakochałam, a nawet więcej. Wiedziałam, że chce zrobić z nią cover i stworzyć własne wykonanie. Kto wie o czym mówię?
Niektórzy z was są bezbłędni... Myślę, że wstawię (piosenkę na YouTube) później. Jestem podekscytowana. Do tego czasu...
Cześć... więc, nie znienawidźcie mnie ale właściwie nie będę mogła zamieścić tego dzisiaj. Mam problemy techniczne i myślę, że przerobię tego złego chłopca. Cover szybko się zbliża. Kocham was. Jestem największym złośliwcem kiedykolwiek. Nie nienawidźcie mnie. Kocham was.