Trzeba przyznać, że dość dawno dostaliśmy (fani) od Victorii ostatnie Q&A (tł:. pytania i odpowiedzi) jako oczywistą formę kontaktu z fanami. Naturalnym jest, że Victoria co chwila zawiadamia nas co dzieje się w jej życiu - czy to w kwestii kariery czy niektórych wydarzeń z życia prywatnego. Od pewnego czasu za pośrednictwem instagramu - fotograficznego serwisu internetowego można odpowiadać na zadane pytania dzięki instagram story. Przed kilkoma godzinami również Victoria postanowiła po raz pierwszy spróbować w ten sposób skontaktować się ze swoimi wiernymi wielbicielami. Wszystkie pytania są dostępne na profilu Victorii (@VictoriaJustice) jedynie przez 24 godziny. Tak więc, postanowiła wam je przepisać tutaj i przetłumaczyć wszystkie pytania od fanów i odpowiedzi od Victorii.

1. Czy kiedykolwiek byłaś zahipnotyzowana? Jeśli nie, chciałabyś tego spróbować?
Victoria: Właściwie byłam... I zdecydowanie chciałabym to powtórzyć Jestem bardzo otwarta na tego typu rzeczy
2. Czy mogę być swoim yin do twojego naszyjnika yang?
Victoria: No ba! P.S. cześć Nikia :P
3. Byłaś kiedykolwiek na Jamajce?
Victoria: Jasne. Bardzo mi się tam podobało.
4. Cytat do zainspirowania ludzi na już? (to ja, lara, aka @justicerusher) tęsknie za tobą.
Victoria: Znalazłam to wczoraj na Pinterest i pokochałam. Również cześć Lara. PS: Bardzo podoba mi się twoje imię.
- zrezygnuj z rzeczy, nad którymi nie możesz zapanować.
- unikaj porównywania się z innymi osobami.
- trzymaj swoją wiarę większą od swoich lęków
- nie rób nic, co nie jest słuszne.
- nie bój się spędzać czasu samotnie.
- unikaj plotek i krytykowania innych osób
- mów uprzejmie do siebie i innych ludzi.
- Zadbaj o siebie, zanim spróbujesz zadowolić innych.
- trzymaj się z dala od osób, które drenują twoją energię.
- ignoruj wszelkie opinie, które nie poprawiają twojego życia
5. Ulubiony rodzaj sera?
Victoria: Brie
6. Wolisz koty czy psy?
Victoria: Raczej psy... ale głównie dlatego, że od zawsze miałam alergię na koty. Więc czuje się jakbyśmy nie mieli równych szans aby rozwinąć naszą relację :P Ale również dlatego, że psy są po prostu zabawniejsze.
Szybka Uwaga: Myślałam, że nie mogę mieć alergii na bezwłose koty i jestem nawet BARDZIEJ na nie uczulona
7. Roller Coasters czy Sky Driving?
Victoria: Roller Coasters... sky driving mnie przeraża
8. Jakaś polecana przez ciebie muzyka?
Victoria: @juliamichaels całe nowe EP. Ona jest niesamowita.
9. Wolałabyś mieć nogi dłuższe niż palce (u rąk) czy palce (u rąk) dłuższe niż nogi?
Victoria: Prawdopodobnie nogi dłuższe od palców (u rąk). Jeśli byłoby odwrotnie, mogłabym strącić (rozwalić) wiele rzeczy wokoło. Myślę również, że mogłyby się naprawdę szybko pomarszczyć (postarzyć), a wtedy ludzie niezbyt chętnie chcieliby gdziekolwiek się ze mną pokazywać.
10. Ulubiony trening?
Victoria: Po prostu kocham jogę. Wzięłam się za Sculpt Hot Yoga w studiu jogi dzisiaj i to było trudne, ale czułam się później całkiem nieźle
11. Ulubiony napój ze Starbucksa?
Victoria: Violet drink jest bardzo dobry
12. Mieszkasz w LA?
Victoria: Tak. To piękne miejsce.
13. Proszę, nie znienawidź mnie. Myślałam, że twoje imię to Victorious, a nie Victoria
Victoria: Haha, to zabawne. Byłam rok temu na pewnym wywiadzie i ktoś przedstawił mnie jako Victorious Justice i pomyślałam, że to było naprawdę zabawne. Nie jesteś jedyny/a.
Victoria: Pa kochani! Dziękuję za wasze pytania. To był mój pierwszy raz aby zrobić coś takiego i spodobało mi się. Zamierzam zrobić to znowu, niebawem. Życzę wam świetnej reszty dnia/nocy gdziekolwiek jesteście. Xoxoxo. Victorious Justice ;)