Jak wiadomo,ostatnie dni dla Victorii była pełne wrażeń. Na samym początku sierpnia młoda aktorka wraz ze swoją siostrą wyruszyły do  Chicago, aby wziąć udział w corocznym festiwalu Lollapalooza, który trwał w tym roku przez cztery dnia (od 1 do 4 sierpnia) i organizowany był w Grant Park. Na miejscu Victoria zachwyciła wielu letnimi stylizacjami. Ku zaskoczeniu fanów, Justice w Chicago (mimo faktu, że już wróciła ona do Kalifornii) nie tylko dawała się fotografować oraz słuchała muzyki artystów i zespołów występujących na scenie. Victoria udzieliła - jak się dzisiaj rano okazało, poprzez instagram (@popsugar) wywiadu, a raczej Q&A (questions & answers) dotyczącego pięciu rzeczy, który prawdopodobnie fani o niej jeszcze nie wiedzieli. Cały wywiad został przetłumaczony przez nas dla was poniżej.

POPSUGAR: WYWIAD Z VICTORIĄ JUSTICE (Q&A / 03.06.2019)

VictoriaJustice: Hej PopSugar, jestem Victoria Justice. Oto i pięć faktów, których prawdopodobnie o mnie nie wiedzieliście.

Jaka jest twoja ulubiona piosenka z ''Victorious''?
Więc moją ulubioną piosenką z ''Victorous'' jest najpewniej ''Best Friend's Brother'', ponieważ wlaściwie z tą piosenką mam w moim własnym życiu dużo doświadczenia, gdyż sama się kiedyś podkochiwałam w bracie mojej przyjaciółki. I... no tak. BFB zwycięża.

Najbardziej niezapomniany moment z ''Zoey 101''?
Kiedy moja boahterka (przez Victorię grana) - Lola została po raz pierwszy przedstawiona w serialu, w pierwszym odcinku z moim udziałem. Byłam ubrana jak gotka. Miałam krótką białą perukę i kolczyk w nosie. Odprawiałam te wszystkie rzeczy (woodoo). Miałam też do wypicia szklankę wody z czymś takim [...] jak surowe jajko. Pamiętam, że o był dla mnie taki śmieszny odcinek

Do której szkoły bardziej chciałabyś chodzić: Hollywood Arts czy PCA?
Do której szkoły bardziej chciałabym uczestniczyć... PCA, po prostu dlatego, że ten widok jest naprawdę piękny. Wychodzisz z przyjaciółmi na plażę, jakbyś żyła w takim miejscu...

Z czyim wyglądem utożsamiasz się bardziej: Lola Martinez czy Tori Vega?
Osobiście bardziej utożsamiam się z serialowym wyglądem Tori Vega. Po prostu dlatego, że kiedy byłam w ''Zoey'' byłam młodsza, byłam jakby z lat 60-tych, 80-tych, 90-tych i czułam jakby ona zakładała więcej takiego typu rzeczy, niż ja bym chciała założyć.

Jaka jest jedna rada odnoście urody, jaką mogłabyś dać nastoletniej sobie?
Daj urosnąć mojej grzywce. Sama nie wiem, to było takie brzydkie, inne były jakieś dłuższe. Nie wiem czemu wtedy myślałam, że to wyglądało dobrze. Również najpwniej powiedziałabym sobie samej, abyś więcej dbać z włosy, i dlatego to robię, paczcie. Bed Head, tak jak tu jest napisane, tej spray, wiecie, zatrzyma wasze włosy w dobrym stanie, ale również nada im gładkość. Wiecie, idealnie.

VictoriaJustice: Żegnaj, PopSugar, to było naprawdę. Dzięki za spotkanie ze mną. I nie zapomnijcie zobaczyć więcej (na instagram story) z mojego TIGI.