Sama Victoria, jej wierni fani - jak i zapewne znaczna większość ludzi na świecie - uwielbia(ją) miłe niespodzianki; A taką właśnie sprawiło nam konto na jednym z social mediów, które fani Victorii zapewne już dobrze znają. Chodzi rzecz jasna o @irose.social. W ubiegłym roku Victoria podjętą współpracę z marką naręcznych zegarków - Daniel Wellington, która została założona przez szwedzkiego przedsiębiorcę oraz biznesmena - Filipa Tysandera (a właściwie Johna Filipa Tysandera), w 2011 roku. Jednak - jak się okazuje - firma ta nie zajmuje się jedynie produkcją poręcznych czasomierzy, ale i również damskiej biżuterii.Produkty firmy określane są jako: ''Minimalistyczne oraz eleganckie. Ponadczasowa klasyka.'' (ang. ''Minimalistic and elegant. A timeless classic.'') O tym wszyscy doskonale wiemy. Ostatnie zdjęcia z owej promocyjnej sesji ukazały się praktycznie pół roku temu - w lutym 2019 roku. Od tamtej pory żadnych nowości... aż do teraz. Przed kilkoma godzinami udostępniono (@irose.social) niewidziany jak dotąd kolejny efekt sesji zdjęciowej z Nowego Jorku, w której Victoria promowała właśnie damskie zegarki. Poniższy fotos został stworzony (tak jak wszystkie inne z tej sesji i nie tylko...) przez fotografkę - Sharon Litz.