Jak wiadomo, wraz z początkiem bieżącego tygodnia Victoria pojawiła się na kolejnym evencie z okazji trwającego w Nowym Jorku Tygodnia Mody (ang:. Fashion Week). Chodzi rzecz jasna o pokaz mody Alice + Olivia, na którym Justice nie pokazała się po raz pierwszy. Alice + Olivia jest nowojorską firmą odzieżową z projektantką Stacey Bendet u steru. Ta globalna marka została wprowadzona na rynek w Barneys w 2002 roku i jest obecnie sprzedawana w ponad pięćdziesięciu krajach. Podczas trwania eventu z Victorią przeprowadzono wywiad odnośnie między innymi: Nowych planów aktorskich czy jej własnego stylu.

ETV (ExtraTV): Cieszę się, że tu jesteś. Co ci się podoba w jej [Alice + Olivia] projekcie?
VJ (Victoria Justice): Oh, mój Boże. Uwielbiam jej zmysł kaprysu. Uwielbiam jej ubrania, które są odważne i zabawne, nie traktują siebie zbyt poważnie,  i to właśnie kocham w Alice + Olivia. Czy to jest zabawa i moda i przebieranie się,co ma być dla ciebie zabawnie i sprawia, że czujesz się dobrze.
ETV: Więc jak opisałabyś swój modowy zmysł, kiedy nie jesteś na czerwonym dywanie, kiedy niczego nie promujesz. Spójrz, jesteś modna.
VJ: To jest bardziej super powściągliwe, super wyluzowane. Noszę tę samą parę vanów platformowych, praktycznie każdego dnia. Więc jestem w dżinsach i t-shircie, kiedy nie pracuję.
ETV: Wiem, że na niektórych pokazach mody, niedawno byłaś...
VJ: Wszystkie były takie świetne na swój sposób (...) [projektanci] byli niesamowici, Pamela Roland Show było piękne. Oni wszyscy są po prostu niesamowici. Jestem taka szczęśliwa, że mogę tu być.
ETV: Wiem, że wczoraj w nocy oglądałaś wręczenie Oscarów, wiesz, ten moment kiedy Eminem wrócił na scenę.
VJ: Był niesamowity. Jestem wielką fanką Eminema. Mam wiele szacunku dla tego człowieka i ten sposób, w jaki go zaprezentowali, a potem pojawiła się gitara i każda ta piosenka jest tak kultowa. On po prostu lubi dawać z siebie wszystko za każdym razem. Podobało mi się. Wciągnęłam się w to.
ETV: A teraz wszyscy dowiedzieli się, że ty i pilot Peter jesteście przyjaciółmi?
VJ: Oh, yeah
ETV: Czy masz kogoś za kogo trzymasz kciuki, powiedzie mu się.
VJ: Oh, ojej. Nawet nie wiem w tej chwili, ale jestem po prostu szczęśliwy z jego powodu i z powodu wszystkich sukcesów jakie ma i szczerze za każdym razem kiedy oglądam ten program to trochę dziwne, ponieważ my dorastaliśmy tak niewinnie i kiedy pierwszy raz przybyłam do LA jakbyśmy byli jak... Nie wiem, to jest po prostu szalona sprawa, którą wszyscy razem przeszliśmy, więc to jest po prostu... Wciąż przyzwyczajam się do tego, że Peter jest Bachelor'em. To bardzo dziwne. Oh, co powinnam powiedzieć. Peter, witaj, wkrótce rozpoczynam ''taniec tradycyjny''. Porozmawiamy później.
ETV: Nad czym obecnie pracujesz?
VJ: Kręcę tu teraz film, niezależny film "Push" i jeszcze jedno coś, o czym nie mogę jeszcze mówić, ale jestem bardzo podekscytowana.
ETV: Jakieś specjalne walentynkowe plany?
VJ: Praca. Nic specjalnego. Nic zbyt szalonego. Zbliżają się też moje urodziny, więc skupiam się tylko na pracy. To będzie... to tylko jeden dzień.
ETV: Mam nadzieję, że ktoś wyśle ci kwiaty i czekoladę.
VJ: Och, nigdy nie wiadomo.