Jak wiadomo, Victoria niebawem weźmie udział w dość nietypowym wręczeniu nagród Kid's Choice Awards. Z powodu panującej na świecie kwarantanny coroczna uroczystość zostanie przeprowadzona onilne; i to właśnie Victoria została wybrana na jej prowadzącą. Jednak o tym fakcie widomo już od kilku dobrych dni. Przed kilkoma godzinami natomiast, w sieci pojawiły się widea, które z pewnością zainteresuje fanów młodej artystki. Z Victorią przeprowadzono kolejne wywiad onilne, których jednym z tematów była właśnie jej rola na tegorocznym nietypowym Kid's Choice Awards. Pierwsze wideo pochodzi z ExtraTV, natomiast drugie z programu Young Hollywood. Pierwszy nieco ważniejszy wywiad został przetłumaczony.


VICTORIA W ROZMOWIE DLA EXTRATV:

ExtraTV(ETV): Jak się czujesz w czasie kwarantanny? Gdzie teraz jesteś?
Victoria Justice (VJ): Trzymam się dobrze. Podczas kwarantanny jestem z moją rodziną. Jesteśmy cały czas razem. Naprawdę miło jest mieć możliwość spędzać ten czas razem, jednak... to jest szalony czas. Mimo wszystko to dobrze trzymać się z tymi, których się kocha i nieco się wyluzować.
ETV: Podjęłaś się w tym czasie czegoś nowego? Może coś odnośnie kuchni? Ponieważ mi się wydaje, że wszyscy czegoś próbują. Ja nadal nie wiem co robić, ale może ty...
VJ: Mam tak samo jak ty, naprawdę sama nie wiem co robić w kuchni, jednak właściwie ostatnio zaczęłam robić omlety. Doskonale mój śniadaniowy omlet. Dodaje szpinak, grzyby i cebulę do omletu. Jestem z tego nawet dumna.
ETC: Również pracujesz nad nową muzyką? Widziałam cię z gitarą (instagram)
VJ: Znam kilka chwytów gitarowych, aby nauczyć się piosenek na koniec kwarantanny, zobaczymy czy to wypali. świetnie się bawię. Będę też pracowała nad innymi muzycznymi rzeczami, które mam nadzieję niebawem zrealizować. To będzie ekscytujące.
ETC: To świetnie. Więc, byłaś w Nowym Jorku zanim zaczęło się to uziemieni, prawda?
VJ: Owszem, byłam.
ETC: Więc jak tam było?
VJ: Wiesz, byłam tak właściwie kiedy zaczynało się to całe szaleństwo. Kręciłam tam film. Zakończyliśmy wszystko w idealnym momencie, kiedy to był już koniec. Kiedy wszystko było już nagrane. Zaraz potem przyleciałam do LA, więc mogłam być w domu. Właściwie wtedy nie widziałam żadnego szaleństwa.
ETC: To beznadziejne, ponieważ zaczynało się robić tak pięknie. W Nowym Jorku były te trzy miesiące i potem... Ponowne zamarzanie.
VJ: Nie umiem sobie tego wyobrazić, to jest nie do pomyślenia.
ETC: Ograniczenia w kraju były powoli wprowadzane, restauracje zaczną się otwierać, tak samo plaże, co będziesz zamierzała robić? Wyjdziesz na zewnątrz? Będziesz się czuła bezpiecznie i komfortowo?
VJ: Będę trzymała się wytycznych, będę ostrożna i nosiła maseczkę. Będę nosiła rękawiczki. Po prostu będę ostrożna. Rozumiesz, będę próbowała trzymać się zasad i robiła to co ktoś mi powie.
ETC: Więc, mamy nadchodzący Nickelodeon Kid's Choice Awards. To pierwszy raz kiedy zostanie to zrobione wirtualnie. Ty to prowadzisz. Jak to będzie wyglądać?
VJ: Jestem tym podekscytowana. Jest to szczególna okazja i prowadzić Kid's Choice Awards w tak interesującym okresie na świecie. Jednak zasadniczo jak to się potoczy, będę to prowadzić z mojego domu, zrobimy to najlepiej jak się da, aby to się sprawdziło. Damy dzieciom trochę zabawy. Będę dużo świetnych gości, nie dosłownie w moim domu, ale w ich domach.
ETC: Z ich domów będą spikerzy i prezenterzy
VJ: Zrobię większość z prezentowania, ale wielu ludzi zrobi własne przemówienia w ich domach. Różne kreatywne rzeczy i uważam, że to świetne, jestem podekscytowana.
ETC: Wielu ludzi robi się bardzo kreatywnymi kiedy są we własnej przestrzeni. Mogę sobie wyobrazić jak wielu z ich już to planowało. Czy to było warte zaangażowania?
VJ: Kid's Choice Awards zawsze jest warte zaangażowania.
ETC: A kto jest w tym roku w składzie?
VJ: Wielu ludzi. Będą występy: The Rock, Ellen DeGeneres, BTS, Kristen Bell i Josh Gad, lista jest bardzo długa. Będzie wielu ludzi. Będzie dużo zabawy.
ETC: Podoba mi się. Ten event jest ważny dla wszystkich, łącznie z rodzicami. Wiem, że wielu dzieciakom bardzo brakuje wielu ważnych eventów, jak na przykład mieć wspólne urodziny. Wielu nastolatków nie może pójść na bal maturalny, na zakończenie roku. Wiesz, my potrzebujemy dużo śmiechu i trochę radości, która może na pomóc w tym wszystkim.
VJ: Na sto jeden procent. To czas wyzwań i przemyśleń na wiele sposobów.  Jednak myślę, że są sposoby na kreatywność, aby się łączyć. Mam nadzieję, że ten typ rozdania nagród jednak przyniesie ze sobą dużo śmiechu i radość dla wszystkich w domach.
ETC: I kiedy to była możliwość dla ciebie, jaka była twoja pierwsza reakcja, pierwsza myśl?
VJ: Byłam bardzo podekscytowana tym pomysłem, że to ja będę pierwszą prowadzącą (kobietą) na Kid's Choice Awards, więc to było dla mnie bardzo ekscytujące. I po prostu ta szczególna możliwość, Kid's Choice Awards nigdy się nie ''poddaje''. Mieć możliwość porozmawiania o tym z dziećmi i porozmawiać o fakcie, że Nickelodeon idzie do przodu - przekazując milion dolarów na głodujące dzieci, która jest niesamowitą organizacją. Więc czuję, że dostałam naprawdę fajną, unikalną szansę. To wszystko wraca. Ja sama zaczynałam w Nickelodeon, jestem dziewczyną z Nick'a, wiec to jest naprawdę świetne.
ETC: Wiesz, mówiąc o twoim serialu: ''Victorious'' nie mogę uwierzyć, że minęło już dziesięć lat
VJ: Dziesięć lat. To nienormalne.
ETC: Zrobiliście wirtualne spotkanie w internecie. Jakie to było dla ciebie?
VJ: To było cudowne. To było naprawdę niesamowite. To było świetne, że wszyscy się połączyliśmy (obsada), mieliśmy zoom call z główną obsadą. To było zabawne powspominać i rozmawiać o serialu, wszystkich wspólnych wspomnieniach, jakie mieliśmy. Pośmiać się i pokazać wiele zawstydzających, śmiesznych zdjęć. To jest też świetne, że teraz gdy ''Victorious'' jest na Netflix'ie, nastąpiło przywrócenie serialu i tak wielu ludzi nadal ogląda ten serial. To świetnie widzieć, że tworzyliśmy serial, który obecnie wciąż ma wpływ na ludzi. To jest wspaniałe.
ETC: Odkrywamy wiele różnych seriali i wiedza, że znaczenie telewizji i więcej rozrywki na teraz niż kiedykolwiek wcześniej, to ma większe znaczenie, ponieważ jesteśmy w domu. Wszyscy oglądamy telewizję. Czy rozmawiałaś trochę z obsadą ''Victorious'', nadrobiliśmy czas razem?
VJ: Tak. To spotkanie po latach było świetne, ponieważ nie zbyt często jesteśmy wszyscy razem, aby się spotkać i pogadać. Wszyscy jesteśmy zajęci i robimy własne rzeczy. Ale rozmawiamy w grupie i to jest świetne. Świetnie się dogadujemy, jest zabawnie kiedy rozmawiamy i się spotykamy.
ETC: Jak oni się teraz trzymają?
VJ: W porządku. Myślę, że wszyscy czuje się dobrze. Wszyscy po prostu się nudzimy i chcemy kontaktu ze sobą nawzajem. Grać w gry lub porozmawiać o Tiger King... po prostu zwykłe sprawy.
ETC: Czuję, że Tiger King będzie kostiumem  na Halloween.
VJ: Na sto procent.
ETC: I będzie to normalne życie.
VJ: Carole Baskin i Joe Exotic będą parą z kostiumu, który wszyscy będą ...
ETC: Na pewno. Rozmawiając o patrzeniu w przyszłość: Co pierwszy zrobisz, kiedy to zamknięcie dobiegnie końca i pandemia będzie już za nami?
VJ: O Boże..
ETC: Wiem, że lubisz podróżować
VJ: Kocham. Przypuszczam, że wyjadę do Południowej Afryki by nakręcić film. Jestem bym bardzo podekscytowana. Nigdy nie byłam w Południowej Afryce, więc to będzie... tak. Nie mogę za bardzo o tym teraz mówić. Oficjalnie jest to zapowiedź. To będzie świetne. Jestem tym podekscytowana.  Będę się jednak cieszyć również z tego, kiedy pójdę do mojej ulubionej restauracji albo posłucham muzyki na żywo. Chcę poczuć tą energię tłoku i mieć przy sobie grupę ludzi, wspólne pozytywne śmieszne doświadczenia. Brakuje mi energii towarzyskiej
ETC: Byłaś w stanie znaleźć jasne strony w tym wszystkim?
VJ:  Tak. Myślę, że na koniec dnia, to szalony czas, ale miło być w stanie zrobić sobie przerwę i czuję teraz że życie jest napięte, za rozpędzone i szalone. My wszyscy skupiliśmy się na byciu wziętym (sukcesywnym), robić progresy (posuwać się wciąż do przodu), brać naszą pracę ponad wszystko inne i brać wszytko ciągle na poważnie. Miło jest być w stanie wciąć głęboki wdech i wiedzieć, że cię nic nie omija, i aby naprawdę, tak jakby, być pewnym, że twoje uprzednie priorytety są tam gdzie powinny być i zadbać o siebie. Po prostu zwolnić i docenić więź z rodziną, z ludźmi, z którymi może nie rozmawiałeś przez chwilę, ze starymi przyjaciółmi na FaceTime'ie, albo przeczytać dobrą książkę. Po prostu mieć czas na rzeczy, które wcześniej czasami ''spławialiśmy''.
ETC: Rozmawiałam niedawno z Laverne Cox i właściwie powiedziała, że to jest rutyna, ponieważ wszyscy jesteśmy teraz od siebie odseparowani i to prawie że zmusiło ją do częstszego rozmawiania z ludźmi, co wcześnie brała za pewnik, wiesz co mam na myśli?
VJ: Tak.
ETC: Mam na myśli, zaczęłam więcej rozmawiać z rodziną, tak jak wcześniej rozmawiałam z nimi kilka miesięcy temu.To takie odmeldowanie w tym regularnym co zbliżyło nas do siebie.
VJ: Tak. Myślę, że to zbliżyło do siebie wielu ludzi. Uważam, że to piękne.
ETC: Okej, Victoria. A więc, kiedy będziemy mogli obejrzeć Kid's Choice Awards?
VJ: Więc, Kid's Choice Awards będzie na żywo na Nickeloeon, w sobotę
ETC: Świetnie. Dziękuję ci bardzo. Bądź bezpieczna i zdrowa.
VJ: Dziękuję, ty również.
ETC: Dziękuję. Pa.
VJ: Pa.

źródło: [1]