Jak wiadomo, już dzisiaj (czasu amerykańskiego) odbędzie się długo wyczekiwane rozdanie nagród Kid's Choice Awards, które poprowadzi Victoria. The Nickelodeon Kids’ Choice Awards, w skrócie znany jako KCA, gala rozdania nagród. Gala odbywa się w corocznie w marcu lub w kwietniu, nagrody rozdawane są w kategoriach: telewizja, muzyka, sport oraz film. Główna gala odbywa się w USA ale niektóre państwa m.in. Wielka Brytania oraz Australia organizują własne gale w danym państwie. Głosowanie odbywa się przez internet na stronie międzynarodowej Nickelodeon. W tym roku, z oczywistych względów, ceremonia będzie wyglądała nieco inaczej. Fani Victorii są rzecz jasna zachwyceni faktem, że to właśnie ich ulubienica poprowadzi tegoroczną galę; z resztą nie pierwszy raz. Warto przypomnieć, że w lipcu 2016 roku, Victoria wtraz z wrestrelem, Johnem Ceną poprowadziła rozdanie nagród Teen Choice Awards. Codopiero w sieci pojawił się kolejny wywiad Victorii, tym razem z Access dotyczący właśnie głównie dzisiejszego (nasza strefa czasowa) jakże ważnego wydarzenia jakim jest KCA.


VICTORIA JUSTICE W WYWIADZIE DLA ACCESS

Masz przed sobą bardzo ekscytujący weekend, ponieważ będziesz prowadzić Kid's Choice Awards, które po raz pierwszy w historii będzie wirtualne. Możesz nam powiedzieć, czego możemy się spodziewać?
O Boże! Będzie naprawdę zabawnie. To KCA. Możesz spodziewać się slime'u, będą rozdawane nagrody (pomarańczowe sterowce). Będzie naprawdę zabawnie i pojawi się wielu świetnych gości, cudownych przemówień, jak i muzycznych wystąpień. Jednak to jest zupełnie inne Kid's Choice Awards. Nie ma wielkiej sceny. Będę to prowadzić z mojego domu, więc zrobię to najlepiej jak potrafię. Muszę to jakoś poskładać w całość. Po prostu trzeba to podkręcić dla zabawy.

Jakich gości najbardziej nie możesz się już doczekać? Słyszałam, że ma być około pięćdziesięciu różnych ludzi: JoJo, Ariana Grande, wszystkie te osoby.
Będzie naprawdę dużo ludzi. Oczywiście, jestem podekscytowana by zobaczyć Arianę oraz... Nie znam wszystkich, na przykład: Ellen DeGeneres, The Rock, Kristin Bell i Josh Gad, oboje uwielbiam. Naprawdę wielu ludzi: Shown Mendes, Camila Cabello. To naprawdę będzie impreza. Będzie zabawa.

Tak, to bardzo ekscytujące. Wiem, że ty oczywiście jesteś weteranką Kid's Choice Awards, w tej sytuacji. Jakie są twoje najlepsze wspomnienia z tych minionych rozdań nagród?
Moje najlepsze wspomnienie... Myślę, że to było na pierwszym Kid's Choice Awards na jakim byłam. Z moja siostrą poznałyśmy Rihannę i to był naprawdę świetny moment. Pamiętam, że ona powiedziała coś w stylu, że jestem ładna, a ja na to: Rihanna to powiedziała, to szalone. Wygranie nagród za najlepszy serial na Kid's Choice Awards było świetne. Również Kid's Choice w Brazylli czy Argentynie, więc... Mam naprawdę świetne doświadczenia z Kid's Choice Awards. I zostałam oblana slime'm, świetna zabawa.

Jak to jest zostać oblaną slime'm? Czy to śmierdzi? Jakie to uczucie?
Nie, to naprawdę nie śmierdzi. To jest trochę taki neutralny odór. Jest bardzo szlamowate. To nie jest niebezpieczne, ale naprawdę śliskie. Więc kiedy już zostaniesz oblana slime'm, nie możesz się zbytnio obracać, bo jeszcze spadniesz na tyłek. To jest tak jakby... To jest świetne, całkiem to lubię. Jednak jestem dziwna, bo lubię slime. Jako część Nickelodeon, ciągnie mnie do slime'u.

Oglądałam przewodniki ze slimem na YouTube, jak ludzie robią slime?
Tak. To niesamowite. Spodobało mi się.

Wcześniej wspomniałaś, że wybranie statuetki za najlepszy serial - Victorious było dla ciebie wielką chwilą. Oczywiście zrobiliście (obsada) szalony reunion. Jak to się stało, że spotkaliście się wszyscy razem z okazji dziesięciolecia ''Victorious''?
Myślę, że wszyscy byliśmy naprawdę podekscytowani faktem, że minęło dziesięć lat. To tak jakby rozsadziło mnie, czas leci i jak Dan Schanider, który stworzył ten serial, zaczął ten grupowy chat i właściwie my wszyscy powinniśmy spotkać się osobiście, pobyć ze sobą. Jednak później rozpoczęła się kwarantanna, więc nie mogliśmy. Tak więc wszyscy zdecydowaliśmy się spotkać na zoomie, ponieważ uważaliśmy, że byłoby świetnie się zobaczyć i powspominać. I tak właśnie było. Było naprawdę świetnie. Cudownie było wszystkich zobaczyć. Porozmawiać o starych wspomnieniach i ponownie się połączyć. Każdy jest zajęty robiąc własne rzeczy, jednak... My wszyscy dzielimy ze sobą coś naprawdę wyjątkowego. Fakt, że serial jest nadal obecny w dzisiejszych czasach, nadal oglądany, również na Netflixie i ludzie to odkrywają jest najlepszą sprawą na świecie, aby wiedzieć, że byliśmy częścią czegoś, co miało taki wpływ na ludzi.

Widziałaś jakie to jest popularne? Również aktualnie na tik-toku.
Tak. Widziałam kilka filmików na tik-toku. To urocze. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa aby to oglądać, naprawdę. Na następny dzień widziałam tam dziewczyny, które występowały do piosenki ''Make it Shine'', przedstawiając to jako wielki występ w odcinku pilotażowym. One nauczyły się całego układu. To była najsłodsza rzecz na świecie. Bardzo mnie to ucieszyło.

To szalone, że to ma taki wpływ również dla tych nowych, nawet młodszych pokoleń, niż ludzie, którzy są w moim wieku i jednak to oglądają, odkrywają to na Netflixie.
Wiem. To wciąż żyje. To szalone, ale i świetne. Naprawdę mnie to cieszy. Są częścią tego serialu, więc to naprawdę świetne.

Wiec, do uzupełnienia tego spotkania po latach na zoomie, jak jeszcze organizujesz sobie czas w kwarantannie? Jakie są twoje wskazówki aby pozostać przy zdrowych zmysłach?
Staram się. Co ja jeszcze robię... Doskonalę sztukę robienia omletu, robię bardzo dobrze omlety ze szpinakiem, cebulą i grzybami, z czego jestem bardzo dumna. Staram się więcej amatorsko gotować, dużo chodzę, oglądam filmy. Oglądam ''Tiger King'' od pierwszego tygodnia kwarantanny. Genialne. Trochę gram muzykę, biorę gitarę, gram na pianinie, czytam. Takie rzeczy. Spędzam czas z rodziną i moją siostrą.

Widziałam też na twoim Instagramie trochę twojej kolekcji płyt. Jaki jest twój ulubiony typ płyt, które kolekcjonujesz w ciągu lat?
O Boże. Kocham płyty. Uwielbiam płytę: ''Golden Hour'' Kacey Musgraves. Jest to obecnie jeden z moich ulubionych albumów muzycznych. Jest taki klasyczny i bardzo dobry. Również ''Black to Black'' Amy Winehouse, Carol King. Jest ich (albumów) naprawdę wiele.
źródło: [1]