Powrót Victorii na rynek muzyczny zapoczątkował w tym tygodniu jej najnowszy, solowy singiel zatytułowany: "Treat Myself". Utwór okazał się strzałem w dziesiątkę i w dzień premiery znalazł się na liście TOP między innymi w: Hiszpanii, Brazylii i Meksyku. Zarówno przyjaciele Victorii jak i inne osoby z branży muzycznej, a także wierni fani docenili krążek, czym sprawili Justice dużo radości. W przeciągu 24 godzin gratulację złożyła również znaczna część głównej obsady serialu stacji Nickelodeon, z którego Victoria jest najbardziej znany pod względem aktorskim - "Victorious". Avan Jogia, Matt Bennett, Liz Gillies, Ariana Grande oraz Leon Thomas III w mniejszym lub większym stopniu wypowiedzieli się na temat singla Victorii oraz zachęcili swoich fanów do jego przesłuchania.

 
AVAN JOGIA (@JOGIA) 
 
Przeciągnij do góry, by posłuchać muzyki mojej drogiej przyjaciółki
 

MATT BENNETT (@MATTBENNETT)
 
Właśnie poddałem się prawdziwej gratce :) I ten smakołyk to właśnie wtedy, gdy słuchałem Treat Myself by @victoriajustice i Ty też możesz to zrobić przesuwając ten link!

LIZ GILLIES (@LIZGILLZ)

Gratulacje Vic! Przesuń w górę, aby posłuchać

ARIANA GRANDE (@ARIANAGRANDE)

Gratulacje moja przyjaciółko @victoriajustice to jest tak przepiękne


LEON THOMAS III (@LEONTHOMAS)
 
@victoriajustice właśnie wydała nową piosenkę. #sprawdźto #treatyourself Przesuń w górę.