Mawiają, że cierpliwość popłaca. Fani Victorii Justice są realnym dowodem, że jest to prawda. Wczorajszego dnia Victoria zaskoczyła wszystkich krótką zapowiedzą nadchodzącego singla. Ostatnie spekulacje w interencie okazały się jak najbardziej uzasadnione. Przed kilkoma godzinami Victoria podzieliła się ze swoimi wielbicielami kolejną niespodzianką. Singiel, którego kilkusekundową cząstkę mogliśmy usłyszeć za pośrednictwem mediów społecznościowych faktycznie nosi tytuł: "Treat Myself", jednak co ważniejsze, Victoria zapewniła, że cały utwór będzie miał swoją oficjalną premierę już w najbliższy piątek, 11. grudnia 2020 roku. Wraz z informacją dla fanów Justice udostępniła sesję promocyjną oraz okładkę nadchodzącego singla. Więc pozostaje nam jedynie czekać cierpliwie jeszcze te dwa dni, do najbliższego piątku.
 
"Złożyłam wam i sobie obietnicę, że w 2020 roku wydam muzykę.  Miałam nadzieję na ukończenie pełnego projektu muzycznego i wydanie albumu lub EP-ki, ale oczywiście rok 2020 nie okazał się dokładnie taki, jak wielu z nas planowało. I zamiast to wszystko przemyśleć, po prostu pomyślałem. F#%! it. Zamierzam to po prostu tam umieścić.
W ciągu ostatnich kilku lat napisałam i nagrałam wiele piosenek, ale ta w szczególności ma przesłanie, które moim zdaniem jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, aby się nim podzielić.
Wiem, że ten rok był tak trudny dla tak wielu z nas. Zostaliśmy zmuszeni do spędzenia z sobą więcej czasu w samotności niż kiedykolwiek. Co w niektóre dni może być dobre, a w inne nie. Ten głos w naszych głowach może nas zburzyć, sprawić, że zwątpimy w siebie i będziemy okłamywać. Chciałam, żebyście wiedzieli, że nie jesteście sami. Mam nadzieję, że w jakiś sposób połączycie się z tą piosenką i mam nadzieję, że ona też was wzmocni. To pochodzi z serca i jestem tak podekscytowana, że w końcu podzielę się czymś z wami wszystkimi!
Możecie ją już wcześniej zapisać a będzie wszędzie w piątek (!!!) Pomyślcie o niej jako o moim prezencie dla was i preludium do tego, co wkrótce będzie o wiele więcej muzyki. Spokojnie, wszyscy się staramy i wszyscy razem przez to przejdziemy. Kocham was wszystkich tak bardzo i słowa nigdy nie będą w stanie wyrazić tak wielkiej wdzięczności, jaką czuję każdego dnia, by mieć wasze wsparcie.
All my Love!
Vic."