Jak
 
 
Chciałabym zapytać, jak to było dla ciebie, kiedy serial ["Victorious"] zbliżał się do końca, ponieważ masz ogromną grupę fanów. Wielu ludzi kocha "Victorious", ale ty byłaś tam aktorką i jest nie wiele rzeczy nad którymi miałaś kontrolę. Kiedy wciąż byłaś tak młoda i na tak wczesnym etapie kariery.  Jak to było różnicować oczekiwania fanów, a także sytuację w której byłaś w kwestii serialu, nad którym nie miałaś kontroli?
Tak, to zdecydowanie nie było pod moją kontrolą. Nie miałam żadnej mocy do podejmowania decyzji. Będąc szczerą, ja byłam pewna, że ten serial będzie miał kolejny sezon, nie wątpiłam w to. Więc szczerze byłam  tak samo zszokowana jak każdy. Ale myślę, że na koniec dnia - oczywiście, że bardzo bym chciała, aby serial miał taki epicki finał, bo sądzę, że na to właśnie zasługuje, i myślę, że to by było naprawdę epickie i bardzo zabawne. Jednak życie toczy się dalej i jestem niesamowicie wdzięczna, że tylu ludzi pokochało ten serial i aż do teraz go ogląda. Również sądzę, że jako aktor, wiesz, docierasz do pewnego punktu, kiedy... Wiesz, byłam dorosła, dojrzała, rozwijałam się. Myślę, że miałam w tamtym momencie dwadzieścia lat, wiec byłam też gotowa aby się rozwijać, spróbować nowych rzeczy i podejmować dojrzalsze role. Zgłębiłam także w tamtym momencie trochę więcej muzyki. Więc myślę, że my wszyscy, będąc szczerą, byliśmy gotowi aby pójść własnymi drogami, aby pójść dalej i próbować innych rzeczy. Jednak sądzę, że wszyscy czuliśmy, ze chcielibyśmy mieć coś więcej, jak finał, ale wiesz... Wszystko jest dobrze. I to jest świetny serial, ludzie go kochają i jestem z niego bardzo dumna.