Pomimo faktu, że promocja filmu ''Trust'' już się zakończyła - a to właśnie w głównej mierze na jej rzecz prowadzone były ostatnie wywiady z Victorią - fani już mogą cieszyć się z kolejnej rozmowy, tym razem przeprowadzonej przez MTV z Victorią. Tym razem, jednak nie chodzi tu o żadną promocję filmowa czy muzyczną. W poniższym kilkuminutowym wywiadzie Victoria postanowiła przedstawić zarówno swoim fanom, jak i wielbicielom stacji MTV spis swoich ulubionych utworów (tak zwany: Soundtruck) z kultowych filmów i seriali, w tym również swojego własnego sitcomu stacji Nickelodeon - "Victorious", który po ośmiu latach od premiery ostatniego odcinka seria liczyła sobie aż cztery sezony) nadal przyciąga zainteresowanie zarówno starszych, jak i młodszych widzów. Poniżej możemy obejrzeć oraz wysłuchać całego wywiadu, jak i przeczytać jego tłumaczenie.


Hej, jestem Victoria Justice, a oto: "My Life In Sountracks"
 
Ulubiony soundtrack wszech czasów?
Szczerze, "The Little Mermaid". Dorastałam na "The Little Mermaid" "Part Of Your World" to bop. To zawsze będzie bop i jest to jedna z najlepszych piosenek jakie kiedykolwiek napisano. Niesamowite.

Ulubiony muzyczny moment w filmie?
Jednym z moich ulubionych muzycznych momentów w filmie byłby w: "(500) Days Of Summer", to jeden z moich ulubionych filmów, gdzie Joseph Gordon-Levitt wkracza na ulicę i jest w świetnym nastroju, lato trwa w najlepsze, a on wpada w jedną z najlepszych piosenek Hall & Oates: "You Make My Dreams (Come True)". To jest idealne.

Ulubiona piosenka przewodnia?
Będąc szczerą, wiem, że prawdopodobnie jestem nieco obiektywna, ale naprawdę uważam, że piosenka przewodnia "Zoey 101", była naprawdę dobra. To było dobre. Jak tylko to usłyszysz, już ci się podoba: Ooooh oooh, I know you see me standing here. To jest taka urocza piosenka. Uwielbiam ją.

Ulubiona piosenka z "Victorious"?
Moja ulubiona piosenka z "Victorious". Myślę, że "Make It Shine" zawsze będzie miało bardzo bardzo specjalne miejsce w moim sercu. Myślę, że to utrzymuje się aż do teraz. To naprawdę fajna piosenka przewodnia. A także, nie wiem, zawsze uwielbiałam "Make It In America". Właściwie, napisałam to wspólnie z Martinem Johnsonem. Sądzę, że to wciąż było w świecie "Victorious", ale popchnięte w nieco bardziej ostrzejszym kierunku, co zawsze mi się podobało. Więc to by były dwa moje ulubione, ponieważ uważam, że wszystkie piosenki z serialu były naprawdę dobre. W dalszym ciągu dostaję wiele świetnych wiadomości od ludzi, którzy kochali ten serial. Sądzę, że to na wiele sposobów zainspirowało ludzi. Aby podążać za własnymi marzeniami, aby być kreatywnym, albo aby śpiewać, działać mądrze albo tańczyć. Pewnie, tworzyliśmy ten uroczy, zabawny serial, gdzie się śpiewało i tańczyło, jednak to miało naprawdę większe oddziaływanie, nie tylko dla pewnych osób. To naprawdę pomagało. To naprawdę stało się częścią dzieciństwa innych. To naprawdę wspaniałe być tego częścią. To sprawia, że czuję się naprawdę dumna i szczęśliwa.

Na temat filmu: "Trust":
Było naprawdę świetnie pracować nad tym filmem i współpracować z Brianem, naszym reżyserem, ponieważ on jest także muzykalny, a więc, kiedy już to nakręciliśmy, on podszedł do mnie i spytał: Co sądzisz o zrobieniu coveru piosenki Billy'ego Paula zwanej: "Everybody's Breaking Up"? Może dodamy to do napisów końcowych, albo coś w tym stylu. Zgodziłam się. Było po prostu świetnie wrzucić swój własny styl, moje własne spojrzenie na ten rodzaj old-schoolowej piosneki R&B.

Na temat własnej twórczości:
Kiedy piszę piosenkę, to jest dla mnie bardzo wizualne i wiem dokładnie jak chcę zrobić teledysk. Dla "Stay" - kocham tą piosenkę - właściwie to oglądałam ten film lat osiemdziesiątych zwany: "Starman". Bardzo spodobał mi się pomysł o zrobieniu teledysku o historii pomiędzy dziewczyną, a kosmitą, a przede wszystkim o dziewczynie, która jest samotna, w czasie kwarantanny i nie ma nikogo. Nie chodzi tu o: Zostań tu i spędź ze mną wieczór. Chodzi tu o: Zostań ze mną na tej planecie. Czułam, że to fajne, ciekawe ujęcie tej piosenki. Muzyka jest częścią tego kim ja jestem, więc możliwość powiązania tego z projektami aktorskimi, które tworzę zawsze jest niczym: Mwah! Wisienka na torcie. I bardzo mnie to uszczęśliwia.

Dziękuję bardzo za oglądanie i za wspólne wspominanie, to było świetne. Nie zapomnijcie sprawdzić mojej nowej muzyki i streamować mojego nowego filmu: "Trust".