Jak wiadomo, w pierwszy piątek czerwca (04.06) Victoria była widziana na pierwszym evencie od czasu lock downu - Race To Erase MS, gali, która odbyła się w Los Angeles, w Kalifornii. Młoda artystka rzecz jasna pozowała do zdjęć na "czerwonym" dywanie, jednak ku ucieszy fanów, w sieci pojawił się również wywiad z Victorią z dnia eventu, który został przeprowadzony przez The Hollywood Fix. A w nim Victoria wypowiadała się na kilka tematów: Eventu Race To Erase MS, Alice & Olivia oraz swoich najnowszych projektach muzycznych oraz aktorskich - dopiero co wydanego singla: "Too F*ckin' Nice" oraz najnowszego filmu: "Afterlife of the Party", którego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku. Poniżej możecie przeczytać cały przetłumaczony wywiad.
 
   
Victoria Justice: Tak, sądzę, że to cudowna organizacja. Zawsze cieszę się przyjściem i wspieraniem tego eventu. Jest to niesamowita sprawa i piękny event. Po prostu po szalony okresie, który mieliśmy w zeszłym roku - przybycie na ten event w zeszłym roku było naprawdę jasnym punktem, aby być na nowo wśród ludzi, i to samo jest teraz. Ponownie niesamowita sprawa, więc jestem po prostu szczęśliwa by tu być.
Victoria Justice: Tak, jestem bardzo podekscytowana. Jestem wielką fanką Alice & Olivia. Właściwie teraz noszę sukienkę Alice & Olivia. Jestem też ogromną fanką (zespołu) Earth, Wind and Fire. Dorastałam na słuchaniu ich i przyprowadziłam też dziś ze sobą moją mamę, a ona również ich uwielbia. Więc będzie naprawdę świetnie.
Victoria Justice: Sądzę, że ten event jest naprawdę fajny. Kocham ten klimat kina samochodowego. Uważam to za coś fajnego i innego. To nadal jest całkiem 'luźne', co jest dobre, ponieważ czasami kiedy, wiesz, jeśli się w pełni wczujemy w ten czerwony dywan, to jest tak intensywne; Więc to miłe wejść w to wszystko na luzie.
Victoria Justice: Tak. Właśnie wydałam nowy singiel w zeszły piątek. Nazywa się "Too Fn Nice" (Too F*ckin' Nice". Jest to piosenka, z której jestem bardzo dumna i mam nadzieję, że ludzie się z nią utożsamią. Jest to też taki fajny, letni jam. Później też mam film, który wychodzi na Netflixie, w tym roku.