Victoria Justice za pośrednictwem jednego ze swoich mediów społecznościowych, a mianowicie Instagrama, postanowiła skontaktować się ze swoimi fanami w bardziej mimo wszystko bezpośredni sposób - mianowicie poprzez live chat, który odbył się wczorajszego dnia (05.06) w jej domu, w Los Angeles, Kalifornia. Właśnie poprzez owe nagranie nasza ulubienica odpowiadała na zadawane przez fanów pytania oraz dziękowała im za okazywane wsparcie. Pytań było wiele, niektóre dotyczące aktorstwa, inne - muzyki. To właśnie na tym w chwili obecnej Victoria najbardziej się skupia - bez wątpienia. W poprzednim tygodniu, dokładnie 28. maja Justice wydała swój trzeci solowy singiel - "Too F*ckin' Nice", który jest dostępny na wszystkich stronach streamingowych. Wielu fanów pytało się 28-latki o plany odnośnie dalszego tworzenia muzyki, gdy w najnowszym dorobku młodej wokalistki znalazły się trzy single: "Treat Myself" - wydany w grudniu 2020, "Stay" - wydany w lutym 2021 oraz "Too F*ckin' Nice" - wydany w maju 2021. Co Victoria zdradziła fanom? Przekonajcie się czytając niżej przetłumaczone przez nas słowa artystki.
 
Mam następną piosenkę, którą uwielbiam i jest naprawdę inna od utworów, które już wydałam. Jest o wiele bardziej taneczna, co jest świetne. Sądzę, że najpewniej wydam ją tego lata, jeszcze nie jestem dokładnie pewna kiedy. Ekscytuję się również tym, aby wrócić z powrotem do studia. Teraz, gdy wszystko zaczyna się bardziej otwierać, kiedy ludzie są skłonni znaleźć się razem w tym samym miejscu i pisać, co jest wspaniałe, to właśnie naprawdę mnie cieszy. Ponieważ czuję, że mam wiele materiału, wiele spraw o których chcę powiedzieć, które chcę zrobić. Jest wiele brzmień, których chcę spróbować. Jestem po prostu podekscytowana byciem twórczą i tworzeniem muzyki. Kocham to. Muzyka mnie uszczęśliwia, więc... Niedługo. Niedługo będzie zdecydowanie więcej muzyki.
― Victoria Justice