Audio najnowszego singla Victorii - "Too F*ckin' Nice" w chwili obecnej przekroczyło już 950 tysięcy wyświetleń, a warto wspomnieć, że utwór jest dostępny na serwisie YouTube (i nie tylko, bo również Spotify, iTunes, Apple Music i wielu innych platformach streamingowych) zaledwie od tygodnia, i to nie całego. Wówczas Victoria wyjawiła, że singiel "Too F*ckin' Nice" został napisany z myślą o tych: "którzy przepraszają, kiedy nie powinni i nie mówią za siebie, kiedy cholernie dobrze wiedzą, że powinni". Utwór przyjął się bardzo dobrze wśród słuchaczy i bardzo szybko znalazł się na playlistach: "New Music Friday" na Spotify, "New in Pop" oraz "Pop Deluxe" na Apple Music; a także na TOP 10 iTunes w Gwatemalii, TOP 100 iTunes w Stanach Zjednoczonych, Finlandii i Meksyku. Odzew wśród recenzentów również był pozytywny. Recenzenci zgodnie stwierdzili, że "Too F*ckin' Nice" jest singlem: "którego potrzeba na wakacje" oraz ma w sobie: "Wibracje Los Angeles". Został również zgodnie opisany jako: "Chwytliwy oraz wymowny". Dosłownie przed momentem Victoria postanowiła podzielić się z fanami nie widzianymi wcześniej zdjęciami promocyjnymi najnowszego singla.