Jak wiadomo, teraz nadszedł czas promowania najnowszego filmu Victorii - "Afterlife of the Party", a nie ma czasu do stracenia - premiera już w najbliższy czwartek - dokładnie 2. września na platformie Netflix. Fabuła skupia się na dziewczynie imieniem Cassie (w tej roli Victoria Justice), która w przeddzień swoich 25. urodzin ginie w bardzo nietypowych okolicznościach. Otrzymuje jednak ona szansę, aby naprawić krzywdy wyrządzone za życia, a za razem udowodnić, że zasługuje na to, aby pójść do nieba. Film zapowiada się naprawdę świetnie. Tym czasem Victoria co dopiero odbyła rozmowę z Netflix Film Club i zdradziła które fakty podane na jej temat w internecie faktycznie są prawdziwe. Zachęcam do obejrzenia i przeczytania słów Victorii przetłumaczonych poniżej. Owe fakty możecie też już od długiego czasu znaleźć w naszej zakładce: Ciekawostki wchodząc w stronę: Victoria Justice.
 
 
Victoria Justice: Wiecie co mam na myśli? To po prostu fajne. To fajna rzecz do robienia. Hej. Nazywam się Victoria Justice i ciekawostki o Victorii Justice. To wszystko jest w Internecie z ponad 19 i pół miliona wyników w Google. To szalone. Zamierzam przejrzeć kilka wyników i zobaczyć, co jest prawdą, a co fałszem. Oto sprawdzanie faktów z ciekawostek. Jestem ciekawa co ludzie z interentu myślą, że wiedzą o mnie.

Pierwszy pocałunek Victorii był z Cole'em Sprause'em.
To jest poprawne. Mój pierwszy pocałunek był z Cole'em Sprouse'em. w "The Suit Life of Zack and Cody". Miałam chyba 11 lat. Pamiętam, że byłam strasznie zestresowana aby to zrobić. To było w studiu przed publicznością na żywo. Uważałam, że Cole był taki uroczy. Bujałam się w nim. Tak, to był mój pierwszy mały pocałunek. To było bardzo urocze.
 
Victoria potrafi robić fale brwiami.
To jest poprawne. Robię fale brwiami. Wiecie co mam na myśli? To po prostu fajne. To fajna rzecz do robienia. Wydaje mi się, że nie dużo osób to potrafi. Nie wiem czemu Bóg obdarował mnie taką świetną zdolnością, aby poruszać brwiami. Ale wiecie, bierzesz to co dostajesz.

Jak do tej pory, najtrudniejszym momentem w życiu Victorii było gdy przegrała konkurs literowania w czwartej klasie.
Wow, grzebiąc w archiwum w poszukiwaniu tego. Wiecie, nie jestem pewna, czy powiedziałabym, że to był jak dotąd najtrudniejszy moment mojego życia. Wydaje mi się, że miała już trochę trudniejszych chwil. Pamiętam, że byłam naprawdę załamana. Tak bardzo chciałam to wygrać. Kocham literowanie i naprawdę myślałam, że miała szansę wygrać, ale powiem wam, że nigdy już nie przeliterowałam błędnie słowa Earnest. E-A-R-N-E-S-T. Ernest (powaga)

Victoria otrzymała swoją pierwszy pracę aktorską gdy miała osiem lat, w reklamie dla Ovaltine.
Poprawne. Tak. Moje pierwsze przesłuchanie było dla Ovaltine i to była pierwsza praca jaką zarezerwowałam. Pamiętam, że byłam naprawdę szczęśliwa kiedy w końcu dostałam telefon. Uwielbiałam bycie na planie, nawet mimo, że byłam tam najmłodsza i byłam mała i  wychudzona, a ten piłkarski uniform, który na mnie założyli był o wiele za duży, tak że w nim topiłam. To był tak zimny i wietrzny dzień, ale pamiętam, że bardzo mi się to podobało. Myślałam: To jest coś co mogłabym robić.

Victoria boi się ciemności.
Tak. Trochę boję się ciemności. Nie będę kłamać. Ciemność jest cholernie przerażająca. Wiem, że wy to robicie, kiedy zgaszacie światło w sypialni i jest kompletnie ciemno i potem biegniecie, wskakujecie  na łóżko, bo się boicie, jak, co? Nie wiem. Brzmię jak dzieciak. Ale wiecie o czym mówię? Ciemność może być naprawdę przerażająca. To po prostu taka niewiadoma. Nic nie widzisz. To jest dla mnie straszne. Nie ocieniajcie mnie.

Ulubioną kreskówką Victorii jest "SpangeBob Squarepants".
Będąc szczerą, nigdy naprawdę nie oglądałam wiele kreskówek. Jeśli miałabym wybrać kreskówkę, prawdopodobnie wybrałabym "SpangeBoba", nawet jeśli nie jestem pewna, czy oglądała aż tylu odcinków.

Victoria jest notorycznym żartownisiem.
Byłam znana z robienia żartów ludziom w przeszłości. Sądzę, że wraz z wiekiem coraz rzadziej robię ludziom psikusy, po prostu dlatego, że czuję się źle. Jednak w dalszym ciągu cieszę się dobrym psikusem, o ile nikogo to nie krzywdzi, wiecie co mam na myśli?

Jej pełne imię to Victoria Dawn Justice, a jej ksywki to: Tori, Vic i Vicky.
Tak. W rzeczy samej, moje pełne imię to Victoria Dawn Justice. Tori właściwie nie jest moją ksywką. Mój tata, tak sądzę, bardzo chciał mnie tak nazywać gdy byłam młodsza, a ja po prostu nie, to po prostu nie pasowało. To po prostu nie byłam ja. Vic to zdecydowanie jestem ja. Moi bliscy przyjaciele i rodzina nazywa mnie Vic. A kiedy byłam młodsza, miałam przyjaciół z dzieciństwa, którzy nazywali mnie Vicky, ale z tego wyrosłam. Nie czuję się jak "Vicky". Jestem tak naprawdę albo Victoria, Vic, albo Vi. Więc, tak, to są moje ksywki.

Victoria jest najszczęśliwsza kiedy jest w domu oglądając filmy ze swoim psem.
Tak. Myślę, że pod wieloma względami jest to prawda. Jestem bardzo szczęśliwa gdy jestem w domu z moim psem. Moje psy, one są w połowie Bichon Frise i w połowie Sznaucerami, ich imiona to Sammy i Sophie. Są bratem i siostrą. Są najsłodszymi, białymi, puszystymi, po prostu najsłodszymi psami na świecie. Są najlepsze. Uwielbiam zwijać się ułożyć się na kanapie i po prostu obejrzeć dobry film. To zdecydowanie jest z moim ulubionych rzeczy do robienia. Czuję się taka spokojna i w domu - daje mi to wiele radości.
 
Victoria nazywa siebie "fanatyczką jeansów".
Nie sądzę, żebym koniecznie nazwała siebie "fanatyczką jeansów". Jednak uwielbiam jeansy. Uwielbiam różne typy jeansów. Lubię jeansy z rozdarciami, wyblakłe jeansy, lubię pofarbowane jeansy, jeansy z klamrami. Wiecie, więc może jednak jestem fanatyczką jeansów. Okej, może jest to i prawda.

Victoria Justice: Okej, kochani. Dość o mnie. Sprawdźcie "Afterlife of the Party" na Netflixie.