Jak
 
 
Manny The Movie Guy (MG): Hej, kochani.
Midori Francis (MF): Hej
Victoria Justice (VJ): Hej.
MF: Hej. Podoba mi się twoje tło. To jest świetne tło. Serce filmu.
Victoria Justice: Uwielbiam to. To bardzo przemyślane.
MG: Dziękuję Wam bardzo. Gratulacje za "Afterlife of the Party". To jest słodkie, urocze i tam chodzi o miłość.
VJ: Tak jest. I o przyjaźń. I przebaczenie.
MG: Racja. Zacznijmy od Ciebie, Victorio. Co Cię zainteresowało aby dołączyć do obsady?
VJ: Więc, kiedy tylko przeczytałam skrypt pokochałam tą historię. Pomyślałam o tym jako o czymś bardzo cieszącym serce. Miałam z Cassie wiele wspólnego. Spodobało mi się to, że ona jest jest tą perfekcyjną i odbyła podróż, w której rozwinęła się jako osoba. Ten fakt, że musiała pogodzić się ze swoją przyjaciółką, jej tatą i mamą. To naprawdę jest historia opowiadająca o przebaczeniu w wielu postaciach i o dawaniu drugiej szansy. Ma to również głębsze znaczenie, które ludzie mogą wynieść z tego filmu, a mianowicie, aby nigdy nie brać następnego dnia za pewnik i kochać życie - żyć pełnią życia.
MG: Dokładnie. Ponieważ nie wiesz co się wydarzy jutro, prawda?
VJ: Dokładnie.
MG: I ty, pani Midori, twoja postać Liza, najlepsza przyjaciółka Cassie. Ona jest oczytana, inteligentna, nieco z brakiem pewności siebie, prawda? Opisz dla nas Lisę.
MF: Tak. Mam na myśli, Lisa jest silna, prawda? Ma w sobie siłę, co jest godne podziwu w tak młodym wieku, aby wiedzieć co chce się robić w życiu. Ona żyje swoim życiem w sposób, że myślę, że ona dostanie respekt, będzie respektowana. Jest bardzo lojalna co do swojej przyjaciółki, kocha ją, myślę, że bardziej niż cokolwiek innego na świecie. Jednak myślę, że z powodu tego, że jest tak skupiona na pracy i na tej jednej osobie, ona w pewnym sensie wkłada w to całą swoją energię i nie ma miejsca, aby doświadczyć nieznanego, w tym relacje romantyczne i inne rzeczy. Więc sądzę, że ona mam klapki na oczach i w czasie trwania filmu z pomocą Cassie jej świat wzrasta.
MG: Wiecie, cieszyłem się na obejrzenie tego filmu, bo osobiście moja mamusia niedawno zmarła, więc obejrzenie tego filmu jest dla mnie naprawdę bardzo katartyczne. Mam na myśli, mając nadzieję, że moja mama jest wciąż obok, wiecie z jakimiś niedokończonymi sprawami. Taki mój anioł stróż, jak Cassie.
VJ: Tak. Jestem pewna, że tak jest. To bardzo piękne, że to ma dla ciebie takie znaczenie
MF: I kochamy twoją miłość do mamy i tą którą ona miała dla ciebie. Mam na myśli to nie ma końca, więc
MG: Dziękuję wam bardzo. W związku z tym, Victoria, ten film, to co zobaczyłem wcześniej, to jest naprawdę o miłości, o miłości rodzinnej, miłości platonicznej, wiecie znanych nam miłościach, prawda?
VJ: Tak, zdecydowanie. Myślę, że jedną z najlepszych rzeczy w tym filmie jest to, że on bardzo skupia się na miłości do naszej przyjaźni, dwóch młodych kobiet. Sądzę, że to jest coś co nie zawsze się dostrzega, aby było sednem filmu, niezbyt często. Najczęściej jest to miłość romantyczna, mężczyzna i kobieta i to ta cała sytuacja. Myślę, że to fajne widzieć damską przyjaźń przedstawioną w ten sposób, ponieważ damskie przyjaźnie są bardzo ważne. Są tak piękne i złożone na tak wiele różnych sposobów. To było cudowne, aby móc opowiedzieć tą historię i ożywić ten aspekt.
MG: Kochani, "Afterlife of the Party" na Netflixie już 2 września. Dlaczego widzowie pokochają ten film, jak myślicie?
MF: Wiesz, ja chcę dać widzom tego doświadczyć i odebrać to w jakikolwiek sposób oni chcą. Ale myślę, że jeśli szukasz filmu z głębi serca, jeśli szukasz czegoś co sprawi, że będziesz się śmiać i płakać, jeśli jesteś fanem, któregoś z nas, wiadomo, wtedy nie będzie się zawiedzionym.
MG: Oh, zdecydowanie się nie zawiedziecie. Dziękuję wam jeszcze raz, a "Afterlife of rhe Party" jest urocze i budujące nadzieję.
VJ: Dziękujemy.
MF: Dziękujemy.
MG: Dziękuję Wam Bardzo. Pa.