Jak wiadomo, aby wspiąć się na szczyt i zdobyć angaż jako główna postać w najnowszym filmie Netflixa, Victoria przeszła długą drogę. Od reklam, przez modeling, role epizodyczne, aż w końcu duży ekran. Jednym  z zdecydowanie największych przełomów w karierze aktorskiej Justice okazały się rzecz jasna angaż do serialu Nickelodeon, który miał swoją oficjalną premierę już ponad dekadę temu. Chodzi tu rzecz jasna o "Victorious", serial, który z marszu zdobył serca widzów już odcinkiem pilotażowym, który uzyskał 5,7 milionów widzów stając się dzięki temu jedną z najbardziej dochodowych produkcji stacji Nickelodeon, w tym również najwyżej ocenianym debiutem serialowym w historii. Kiedy seria zakończyła się na czterech sezonach i 57. odcinkach - a także zdobytych trzech statuetek Kid's Choice Awards za najlepszy serial (Dwukrotnie w USA w 2012 i 2013 oraz raz w Argentynie w 2012) i podbił serca milionów, Victoria ruszyła dalej, już nie w Nickelodeon. Przez następne lata mogliśmy zobaczyć ją w takich produkcjach jak: "Eye Candy" od MTV czy "Rocky Horror Picture Show" od FOX. Natomiast w poprzednim roku okazało się, że Victoria wystąpi w produkcji Netflixa - "Afterlife of the Party".
 
 
AFTERLIFE OF THE PATY:
Cassie: Więc? O  co chodzi? Dlaczego się wahasz? To jest twoja przegrana.
VICTORIOUS:
Tori: Chcesz po prostu zrezygnować z wyzwania ponieważ jesteś zbyt wystraszony i kujonowaty?

Runda 1 | Występy Muzyczne
 
AFTERLIFE OF THE PARTY:
Cassie: To improwizowana impreza taneczna z moją najlepszą przyjaciółką od pierwszej klasy!
Lisa: Tylko dlatego, że to twoje urodziny.
Cassie: Dalej, dalej. Pracuj, pracuj. Opuść nisko.


Runda 2 | Kombinowanie
 
AFTERLIFE OF THE PARTY:
Cassie: Uh, i ma maniery?
Lisa: Co ty tu robisz?
Cassie: Jakbym miała przegapić szansę zobaczenia Coopa na żywo i osobiście. Nie martw się. Nawet mnie nie zauważysz.
VICTORIOUS:
Tori: A więc, kiedy Hellen wejdzie do szkoły, zaatakujesz ją.
Robbie: Dlaczego?
Tori: Ponieważ Trina ćwiczy karate, więc kiedy zobaczy atakowaną Helen, podbiegnie, pobije cię, a Helen będzie jej wdzięczna i Trina zostanie w Hollywood Arts.
 

Runda 3 | Radzenie sobie ze Śmiercią
  
AFTERLIFE OF THE PARTY:
Lisa: Co się dzieje?
Cassie: Nie wiem. Ale to działa.
Lisa: Nie możesz, nie możesz być tutaj.
Cassie:Oh, widzisz mnie?
Lisa: Nie ma cię tu. Nie. Nie żyjesz.
Cassie: Tak. Do dupy.
VICTORIOUS:
Mona: Kto tutaj jest?
Tori: Dlaczego myślałaś, że ona umarła?
Cat: Czytałam w sieci. Pisali, że Mona Patterson dołącza do zmarłych.
Tori: Proszę chwilę poczekać. Czy zabiłoby panią bycie drobinę milszą, i może...
AFTERLIFE OF THE PARY:
Lisa: Oczywiście, z powodu naszej kochanej Cassie, która opuściła nas dokładnie rok temu w tym tygodniu. Więc te lampiony, które trzymacie będą nieść to cokolwiek zechcecie jej powiedzieć. I gdy będą płynąć po wodzie, wasze myśli zostaną do niej wysłane.
VICTORIOUS:
Tori: Okej, więc... Co ty na to, jeśli po szkole pojedziemy do jej domu, i może zapalisz świecę i zostawisz przy jej drzwiach, aby uczcić jej pamięć?
Cat: Może to być zapachowa świeca?
Tori: Tak.
Cat: Bo mam jedną, która pachnie jak ciasteczka z cynamonem.


Runda 4 | Kłócenie się z Przyjaciółmi
  
AFTERLIFE OF THE PARTY:
Lisa: Wiesz? Jesteś inna, gdy jesteś z nimi.
Cassie: Jestem jaka?
Lisa: To tak jakbyś myślała, że nie jesteś nic warta, jeśli nie jesteś zauważana.
Cassie: Okej, wiesz co? Ja chociaż wychodzę poznawać nowych ludzi. Nie chowam się przy biurku
Lisa: Ponieważ uważam, że w życiu chodzi o coś więcej niż o imprezowanie, albo niż znanie imion wszystkich barmanów w mieście.
Cassie: Zaczyna się. Moje życie nie jest aż tak ważne, ponieważ jest towarzyskie. Wiesz, to, że nie jestem jedną z twoich uczących się przyjaciół, nie znaczy, że nie pracuję ciężko.
VICTORIOUS:
Ponnie: Chodziłam do tej szkoły. Aż ty się nie pojawiłaś.
Tori: Huh?
Ponnie: Twoja szafka? To była moja szafka. Tak. Wywalili mnie z Hollywood Arts, żeby zwolnić miejsce dla ciebie. I zgadnij co, Tori? Straszliwie mnie to złości.
Tori: Tak? Zgadnij co?
Ponnie: Szukasz tego?
Tori: Jak wyjęłaś mi kulkę z gwizdka?
  

Runda Finałowa| Znajdowanie Prawdziwej Miłości
  
AFTERLIFE OF THE PARTY:
Cassie: Nigdy wcześniej nie byłam martwa
Coop: Możemy to zrobić?
Cassie: Zróbmy to.
VICTORIOUS:
Beck: Świat musi zobaczyć kim naprawdę jesteś. Bo jesteś świetna.
 
KTÓRA VICTORIA JEST WASZĄ ULUBIONĄ?