Zapewne wielu fanów teraz będzie bardzo zaskoczonych nową informacją z życia Victorii Justice. A owa informacja jest dość ważna. Otóż, po ponad siedemnastu latach mieszkania z rodzicami oraz młodszą siostrą w domu w Los Angeles, Victoria wyjawiła swoim fanom, że postanowiła się wyprowadzić. Jakiś czas temu Victoria znalazła dla siebie dom w Los Angeles, i niedawno się tam przeprowadziła. Owe wnętrze, które widzieliśmy na ostatnich zdjęciach artystki zamieszczonych na social mediach, kiedy to w towarzystwie przyjaciół świętowała Friendsgiving, pochodzi z jej własnego, nowego domu, który znajduje się w Los Angeles, w Kalifornii (prawdopodobnie niezbyt daleko od jej poprzedniego domu, w którym nadal mieszkają jej rodzice i młodsza siostra). Justice potwierdziła to przed kilkoma minutami za pośrednictwem rozmowy wideo z Becky G, Daschą Polanco and Jessicą Segarrą. Victoria zaczyna nowy rozdział w swoim życiu, w swoim własnym "gniazdku", które fani oczywiście pragną zobaczyć w całości - już w pełni umeblowany i udekorowany, gotowy do mieszkania.

Kilka dni temu zorganizowałam u siebie Friendsgiving. To jest mój nowy dom, więc nie mam żadnych dekoracji na ścianach i są one po prostu puste, białe. Mam tylko żyrandol nad stołem jadalnym. Współpracuję z Picnic Collective i wykonali tak piękną pracę, aby połączyć to razem w tak niesamowitej przestrzeni, jaką mieli. Wszystkie te pełne kolory i kwiaty. Mieliśmy też oba ciasta. I mieliśmy mnóstwo jedzenia. I po prostu dwanaście moich najbliższych przyjaciółek. Wszystkie spędzałyśmy razem czas i cieszyłyśmy się naszym towarzystwem. I mówiłyśmy sobie nawzajem, za co jesteśmy wdzięczne. I jak bardzo jesteśmy wdzięczne za tę małą rodzinę, którą tworzymy tutaj, w Los Angeles. To było niesamowite. To była wyjątkowa noc. Tańczyłyśmy. I jadłyśmy dużo jedzenia. Piłyśmy dużo wina. I świetnie się bawiłyśmy. [...] Co umieściłabym na początku mojej 'listy'? Mam nowy dom, więc myślę, że chciałabym więcej mebli. Chciałabym ładny drewniany stół, taki wielki, drewniany, z takimi krawędziami. Taki idealny dla mnie. Więc, Mikołaju, jeśli mnie słyszysz, i masz taki fajny stół - czekam.
― Victoria Justice
 
Źródło: [1]