Oficjalna premiera drugiego, najnowszego filmu Netflixa Victorii Justice - "A Perfect Pairing" już za lekko ponad miesiąc - 19. maja 2022. Fani rzecz jasna już nie mogą się doczekać wyczekiwanego projektu aktorskiego, którego nagrywaniem nasza ulubienica zajmowała się na planie filmowym w Queensland, w Australii latem 2021. Historia zapowiada się bardzo obiecująco, a najnowsze zdjęcia promocyjne - ZOBACZ TUTAJ - tylko podsycają ciekawość. Zarówno Victoria jak i Adam Demos (dwójka głównych bohaterów filmu) udzielili pierwszego oficjalnego wywiadu na temat swojego wspólnego projektu aktorskiego dla PopSugar, gdzie rzecz jasna wypowiadali się na temat swojej najnowszej produkcji.
 

POPSUGAR.CO.UK: Ekskluzywne pierwsze spojrzenie na komedię romantyczną Adama Demosa i Victorii Justice "A Perfect Pairing"

 
Jeśli z niecierpliwością czekacie na drugi sezon serialu "Seks/życie", Netflix proponuje wam romans z Adamem Demosem w roli głównej, który zatrzyma was do czasu powrotu serialu. Film zatytułowany "A Perfect Pairing" opowiada o Loli (Victoria Justice), kierowniczce firmy winiarskiej z Los Angeles, która wyjeżdża do Australii, gdzie podejmuje pracę w stacji hodowli owiec. Pracując jako pomocnik na ranczu, Lola poznaje przystojnego kierownika stacji, Maxa (Demos).

"Jestem fanką dobrego romansu i czuję, że 'A Perfect Pairing' jest właśnie taki" - mówi Justice w wywiadzie dla POPSUGAR. "OK, jestem trochę nieobiektywna, ale ten film ma serce i, oczywiście, historię miłosną. Jest coś wyjątkowego w tym, że w naszym filmie świat wina łączy się z hodowlą owiec. To dwa światy, o których nie można by pomyśleć, że się zderzą, i stąd właśnie bierze się wiele elementów komediowych. To opowieść o rybie wyjętej z wody, a ja jestem tą rybą".

Demos - który wcześniej wystąpił w filmie "Falling Inn Love" z 2019 roku u boku Christiny Milian - opisuje tę historię jako "zabawną, uroczą i [z] dużą ilością serca". Dodaje: "Dorastałem na farmie, tak jak bohater filmu. Moja była o wiele mniejsza, ale i tak mogłem się z nią utożsamić, uwielbiając pracę na roli oraz spokój i piękno, jakie się z tym wiążą."

Podobnie Justice odnosi się do "determinacji i odwagi" Loli, mimo że jej bohaterka jest bardziej ryzykantką niż ona sama. "Podziwiam też jej pasję do wina i etykę pracy. Mam takie same odczucia, jeśli chodzi o aktorstwo i muzykę" - mówi Justice.

Podczas produkcji filmu zarówno Demos, jak i Justice przebywali na miejscu, w Australii. "To był sen" - mówi Justice. "W weekendy, kiedy nie kręciłam filmu, mogłam trochę pozwiedzać i poznać dziką przyrodę. Trzymałam koalę i przytulałam się do kangura. To naprawdę piękne miejsce z pięknymi ludźmi i czuję się bardzo szczęśliwa, że mogłam tam kręcić". Biorąc pod uwagę, że Demos jest rodowitym Australijczykiem, on również "najlepiej" bawił się podczas kręcenia tam zdjęć. Dodaje: "Nie korzystaliśmy ze studia, a mieliśmy najbardziej epickie lokalizacje".

"A Perfect Pairing" trafi na Netflix w maju. Jak mówi Justice, "nalej sobie kieliszek wina, rozsiądź się wygodnie i przygotuj się na zakochanie w Australii, owcach i Adamie Demosie".

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego ekskluzywnego spojrzenia na film.

Źródło: [1]