Premiera „The Tutor” zbliża się coraz większymi krokami. Film nad którym Victoria Justice pracowała w ubiegłym roku ukaże się już 24 marca. Rzecz jasna w główne role (z wyjątkiem Victorii, która odgrywa główną rolę żeńską) wcielają się Naoh Schnapp oraz Garrett Hedlund. Film opowiada historię tutora (Hedlund), który po otrzymaniu nieoczekiwanego zlecenia w rezydencji, musi zmierzyć się z obsesjami swojego ucznia (Noah Schnapp), który grozi ujawnieniem jego najmroczniejszych sekretów. Victoria Justice natomiast wciela się w postać partnerki głównego bohatera (Hedlund) o imieniu Annie. Dni prasowe promujące nadchodzący film już trwają, o czym sama Victoria z resztą powiadomiła swoich fanów już kilka dni wcześniej. Miejmy nadzieję, że niebawem zobaczymy również wywiad z samą zainteresowaną. Tym czasem, Noah Schnapp oraz Garrett Hedlund udzielili co dopiero wywiadu dla Josha Wildinga, w którym to obaj poruszyli temat współpracy z Victorią Justice. Co powiedzieli? Zachęcamy do przeczytania poniżej. Całego wywiadu możecie natomiast posłuchać TUTAJ.
 
Oboje pracowaliście z Victorią Justice. Jak sądzę, jest ona bardzo doświadczona [jako aktorka] z ogromnym talentem. Co podobało wam się we współpracy z nią, biorąc pod uwagę zupełnie różne dynamizmy waszej odgrywanych przez was postaci? 
Garrett Hedlund: Ona jest fenomenalną aktorką. Robi już to [gra w produkcjach] już od wielu lat. Zarówno ona, jak i Noah [Schnapp]. Więc ja, siedziałem z tyłu i uczyłem się od nich. Zajmują się tym prawie dłużej niż ja. Tak to wyglądało. Jest tak wiele bolesnych scen, to było fantastyczne. Mieliśmy okazję improwizować poprzez swoje postacie. Zwłaszcza w większości początkowych scen, gdzie między nami [Ethanem i Annie] ten związek zaczyna dopiero kiełkować. Wiadomo, młoda para z dzieckiem w drodze. Stało się to bardzo organiczne i pozwoliło nam grać niejako swobodne, spontaniczne, płynne sceny, przy których ma się wrażenie, jakby się patrzyło na kogoś, kogo się bardzo dobrze zna. Doświadczanie pierwszy raz rodzicielstwa z aspiracjami do bycia tym rodzicem.
 
Jesteś tego samego zdania, Noah? Dobrze ci się grało?
Naoh Shnapp: Z Victorią? Zdecydowanie. Byłem jej fanem gdy byłem młodszy i oglądałem ją na Nickelodeon. Miałem obsesję na punkcie jej serialu. Tak, to świetne dorosnąć i móc grać u jej boku.