Jak wiadomo, już jutro odbędzie się oficjalna, kinowa premiera filmu The Tutor, w którym Victoria Justice gra jedną z pierwszoplanowych ról u boku Garretta Hedlunda oraz Noaha Schnappa. Film opowiada historię tutora (Hedlund), który po otrzymaniu nieoczekiwanego zlecenia w rezydencji, musi zmierzyć się z obsesjami swojego ucznia (Noah Schnapp), który grozi ujawnieniem jego najmroczniejszych sekretów. Victoria tym czasem wciela się w rolę żony głównego bohatera imieniem Annie. Dni prasowe obsady thrillera mystery trwają w najlepsze. W sieci właśnie ukazał się nowy wywiad dla MovieWeb, w którym wzięli udział Victoria Justice oraz Garrett Hedlund.
 

MovieWeb: Exclusive: Garrett Hedlund i Victoria Justice otrzymują pokręcone lekcje życia w filmie „The Tutor”

 
Garrett Hedlund i Victoria Justice o The Tutor, ich nowym thrillerze psychologicznym, w którym główną rolę gra Noah Schnapp ze Stranger Things.
 
„The Tutor” to w gruncie rzeczy thriller psychologiczny. Film stawia pytanie, czy czyjaś trudna przeszłość może kiedykolwiek pozostać w lusterku wstecznym jego życia. Film z pewnością zaintryguje widzów swoim ciekawym założeniem.

Informacje: Ethan (Garrett Hedlund z „Tulsa King” i „Tron: Dziedzictwo”) jest wziętym opiekunem bogatych mieszkańców Wschodniego Wybrzeża. Kiedy ląduje na wysoko płatnym stanowisku, by instruować syna miliardera, Jacksona ( Noah Schnapp), w odległej nowojorskiej posiadłości na wodzie, nagle zdaje sobie sprawę, że zainteresowanie ucznia jego życiem graniczy z obsesją. W miarę rozwoju akcji Jackson staje się coraz bardziej przerażający. Zwroty akcji i oskarżenia o mroczne sekrety związane z Ethanem zagrażają nowemu życiu opiekuna z jego dziewczyną (Victoria Justice). Czy Ethanowi uda się wyjść z tego bałaganu bez szwanku, zarówno emocjonalnie jak i fizycznie?

W filmie wyreżyserowanym przez Jordana Rossa (Thumper, True Life) i Ryana Kinga (Platonic), należy zauważyć, że Schnapp daje w nim porywającą kreację, a Hedlund intryguje jako Ethan, który powoli rozpada się w trakcie filmu. The Tutor dostarcza również wiele niespodzianek w ostatnim akcie, co może podzielić widzów, ale z pewnością wywoła burzę. Gwiazdy Garrett Hedlund i Victoria Justice dzielą się z MovieWeb większą dawką informacji o filmie.

Na temat dzikiej historii
Hedlund mówi, że scenariusz Kinga zrobił na nim natychmiastowe wrażenie. Nie dostał wcześniej propozycji zagrania w tak wielu thrillerach psychologicznych i kiedy powiedział "tak" dla „The Tutor”, fakt ten stał się jedną z jego pierwszych "przeszkód" do pokonania.

"Dla mnie osobiście pandemia miała ogromny wpływ na to, że stałem się wielkim fanem thrillerów i prawdziwych zbrodni" - powiedział Hedlund. "Nikt wokół mnie tak naprawdę ich nie oglądał, aż do czasu COVID. Pewne elementy ujawnione w scenariuszu The Tutor zaintrygowały mnie i przypomniały mi o filmach, które mnie zainspirowały, takich jak Primal Fear. Pojawiają się tam również niezwykłe, dramatyczne występy. Byłem więc naprawdę zainspirowany Strachem Pierworodnym i innymi filmami, jak: „Mystic River”, oraz tym, co wszyscy aktorzy dali tym filmom."

Inne intensywne "obsesyjne" filmy, takie jak: „Obsessed”, „Single White Female” i „Cole Creek Manor” natychmiast przychodzą na myśl podczas oglądania „The Tutor”. Ogólnie rzecz biorąc, Hedlund mówi, że był "zaszczycony, że mógł wskoczyć na plan z Victorią i Noah".

Justice również chętnie zaangażował się w ten projekt, głównie ze względu na gatunek. "Uwielbiam dobry thriller, szczególnie thriller psychologiczny. To jeden z moich ulubionych gatunków filmowych," dzieliła się. "I bardzo podobał mi się ten scenariusz. Był naprawdę wciągający, a ja siedziałam jak na szpilkach. Naprawdę nie wiedziałam, co będzie dalej. A to rzadko się zdarza. Przede wszystkim byłam bardzo zaskoczona zakończeniem. Nie spodziewałam się takiego obrotu spraw".
 
O pracy z Noah Schnappem
Schnapp stał się ostatnio ulubieńcem mediów. Aktor zdobył sławę w serialu „Stranger Things” - ostatnie odcinki zaczynają się kręcić tego lata - a w ciągu ostatniego roku zdobył jeszcze więcej nagłówków. Na początek, Schnapp został zalany masą wsparcia po ujawnieniu się. W tym miesiącu Schnapp zdobył uznanie za współpracę z Nextbite, wirtualną firmą restauracyjną. Dlaczego? Aby stworzyć TenderFix, która oferuje unikalne, oparte tylko na dostawie menu kanapek z kurczakiem i roślinami, suwaków i czipsów.

"Noah to fenomenalny młody aktor" - rozpromienił się Hedlund. "To była dla mnie gratka być tam w takiej sytuacji, w której byliśmy umiejscowieni w tej historii. Po prostu mogłem obserwować, jak ktoś, kto jest profesjonalistą - wspaniałym aktorem - robi to, co robi, i robi to świetnie... wszystko, co musiałem zrobić, to siedzieć, patrzeć i słuchać go."

Z pewnością, Schnapp dostarcza tutaj tour de force performance - pokrętny, niepokojący i ostry. Jego postać, Jackson, jest zdecydowanie złożona. Ale Hedlund chwali również Victorię Justice. Justice gra Annie, ciężarną dziewczynę Ethana. W filmie Ethan musi tymczasowo opuścić Annie, aby dać korepetycje Jacksonowi w mega rezydencji. To wyznacza tempo dla nadchodzącego dramatu.

"Praca zarówno z Noah, jak i Victorią była niezapomniana. Jordan, reżyser, zasadniczo dał nam dobry schemat scen, a ponieważ środowisko było tak dogodne, całą grę aktorską czuło się organicznie. Nie mieliśmy wrażenia, że 'występujemy'" - zauważył Hedlund. "Wiedzieć, że jest się w świetnych rękach wielkiego kapitana... cóż, ten koleś jest po prostu świetny".

"Jestem naprawdę dumny z tego filmu," dodał. "Kiedy oglądałem go po raz pierwszy, patrzyłem na lewo i na prawo - to był prywatny seans - i to był jeden z pierwszych momentów, kiedy pomyślałem: 'Kurcze, chciałbym, żeby wszyscy moi przyjaciele tu byli a ja mógłbym usłyszeć co myślą.' Byłem naprawdę dumny z tego, że zdecydowałem się na ten psychologiczny thriller, z nadzieją, że naprawdę zaangażowałem się w coś, co oferowało dramatyczną szyjkę, i aby uczynić go relatywnym dla innych osób tam, a także rzucić wszystkim podkręcaną piłkę. Film ma wspaniały zwrot akcji, był cholernie oryginalny i bardzo hitchcockowski, więc jestem podekscytowany tym, co pomyślą widzowie."

Zobaczcie „The Tutor”, od Vertical Entertainment, w kinach 24 marca. 

Źródło: [1]