Marzec 2023 dobiega końca. Dokładnie tydzień temu odbyła się premiera długo wyczekiwanego filmu Victorii Justice – The Tutor, wyreżyserowanego przez Jordana Rossaa thrillera mystery z Garrettem Hedlundem, Noahem Schnappem oraz Victorią Justice w rolach głównych. Miesiąc wcześniej, dokładnie 19 lutego, w swoje 30 urodziny nasza ulubienica wypuściła swój oficjalnie czwarty singiel jako artystka niezależna. Przy okazji świętowania w wywiadzie dla Variety przyznała, że zamierza wydać swoją pierwszą oficjalnie solową płytę. Jak widać dużo rzeczy się ostatnimi czasy dzieje. W ostatnim z wywiadów podczas dni prasowych filmu The Tutor, Justice wyjawiła co nieco na temat przyszłych planów muzycznych.
 
To naprawdę ekscytujące. Uwielbiam tworzyć muzykę, to taka moja ogromna pasja. Jestem w studiu, pracuję nad materiałami i mam już kolekcję piosenek, którymi jestem podekscytowana. Jestem zachwycona, że w tym roku wydam jeszcze kilka utworów. Następny singiel, który wypuszczę, nie chcę jeszcze zdradzać zbyt wiele i wciąż jestem w trakcie ustalania szczegółów, ale piszę większość mojej własnej muzyki, więc wszystko pochodzi z bardzo prawdziwego, osobistego miejsca. To moja ulubiona muzyka. I również ulubieni artyści to ludzie, którzy są szczerzy i wrażliwi i myślę, że to właśnie sprawia, że czujemy się połączeni jako ludzie i czujemy, że nie jesteśmy sami, więc jeśli mogę osiągnąć to w jakikolwiek sposób, sprawić, że ludzie połączą się z niektórymi z tych emocji, to czuję, że wykonałam swoją robotę i jestem bardzo podekscytowana, że ludzie usłyszą nowy materiał. Jestem z niego bardzo dumna.
― Victoria Justice

Źródło: [1]