Wraz z początkiem kwietnia 2022, Justice wyruszyła do Birmingham, w Alabamie, aby zająć się kolejnym projektem aktorskim, thirllerem mystery zatytułowanym The Tutor w reżyserii Jordana Rossa oraz scenariuszu Ryana Kinga. Gdy informacje o nowym angażu aktorki zostały oficjalnie potwierdzone, Victoria udostępniła również pierwsze zdjęcia z planu w Birmingham, ujawniając, że produkcja The Tutor ruszyła ze zdjęciami. W głównej obsadzie, u boku Victorii, znaleźli się między innymi: Noah Schnapp, Garrett Hedlund oraz Johnny Weston. Zdjęcia do thrillera The Tutor, którego plan zdjęciowy miał miejsce w Birmingham, w Alabamie, zakończyły się wraz z ostatnim tygodniem kwietnia; Tym samym, film trafił do post-produkcji. W lutym 2023 roku pojawiły się informacje – wyjawione przez IMDb oraz AMC Theatre – jakoby przewidywaną datą premiery filmu miał być 24 marca. Jeszcze w tym samym miesiącu Victoria Justice potwierdziła owe doniesienia, utwierdzając fanów również w przekonaniu, że film będzie miał premierę kinową. Wczorajszego dnia The Tutor ujrzał światło dzienne. Dni prasowe trwają w najlepsze. W najnowszym wywiadzie dla Screen Rant Garrett Hedlund, Noah Schnapp oraz Victoria Justice wypowiadają się na temat filmu.

Garrett Hedlund, Noah Schnapp i Victoria Justice mówią o filmie "The Tutor".

 

Garrett Hedlund, Noah Schnapp i Victoria Justice rozmawiają o The Tutor

Wyreżyserowany przez Jordana Rossa i napisany przez Ryana Kinga film "The Tutor" trafi do kin w piątek, 24 marca. Thriller opowiada o poszukiwanym korepetytorze Ethanie, który zostaje poproszony o wyjazd do Nowego Jorku i pracę z synem miliardera. Mając dziecko w drodze i rodzinę, którą trzeba utrzymać, Ethan decyduje się na tę wysoko płatną okazję. Jednak rola okazuje się być czymś więcej, niż się spodziewał, gdy relacja uczeń-nauczyciel przeradza się w obsesję.

W filmie występują Garrett Hedlund jako Ethan, Victoria Justice jako Annie oraz Noah Schnapp jako Jackson. Hedlund wystąpił w takich filmach jak Tron i Kraina marzeń, a ostatnio wcielił się w postać Mitcha Kellera w oryginalnym serialu Paramount+, Tulsa King. Po rozpoczęciu pracy w Nickelodeon, Justice pracowała przy kilku projektach, w tym A Perfect Pairing i Eye Candy. Tymczasem Schnapp jest najbardziej znany z roli Willa Byersa w serialu Netflixa Stranger Things.

Garrett Hedlund, Noah Schnapp i Victoria Justice rozmawiają wyłącznie z Screen Rant o przygotowaniach wymaganych do tak emocjonalnie intensywnych ról.

Garrett Hedlund, Noah Schnapp i Victoria Justice o filmie "The Tutor".

Screen Rant: Jakie jest pierwsze słowo, które przychodzi wam do głowy, gdy każdy z was myśli o tym filmie?

Noah Schnapp: Absurd.

Victoria Justice: Napięcie.

Garrett Hedlund: Niech będzie nieprzewidywalność.

Garrett, w Ethanie jest tyle różnych warstw. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić, ile razy musiałeś zmieniać swoje nastawienie podczas kręcenia tego filmu. Czy możesz podzielić się trochę tym, co było związane z graniem tej roli?

Garrett Hedlund: Tak, wydaje mi się, że oczekiwałem, że będę w stanie pokonać niespodzianki w oczywisty sposób przez cały czas - nie podkreślając podwójnie pewnych rzeczy dla momentów "bom bom" lub momentów intrygi czy napięcia. Jeśli chodzi o przestrzeń życiową, to chciałem, żeby ta postać była w pewnym sensie relatywna dla każdego. [Chciałem, żeby jego życie i to, dlaczego dokonał pewnych wyborów, było relatywne. Zetknąłem się z postacią Noah, ponieważ po prostu staram się zapewnić byt mojej rodzinie w sposób, który wydaje się zbyt dobry, by mógł być prawdziwy.

Kto nie skorzystałby z takiej okazji? Moje życie zostaje wywrócone do góry nogami od momentu podjęcia tej decyzji. Trzymam się tego trochę dłużej niż większość, ponieważ człowiek chce zapewnić sobie bezpieczeństwo, a w końcu postać Noah zaczyna doprowadzać mnie do szału i sprawia, że zaczynam wątpić we własne zdrowie psychiczne lub zdrowie psychiczne wszystkich wokół mnie, aby sprawdzić, czy widzą, przez jaki rodzaj traumy jestem poddawany przez tego młodego człowieka.

Noah, mam podobne pytanie do ciebie. Twoja rola zdecydowanie wymaga dużej intensywności, nie tylko fizycznej, ale i emocjonalnej. Co musiałeś zrobić, żeby się przygotować?

Noah Schnapp:
Myślę, że po prostu czytanie przez scenariusz-muzyka jest czymś, co naprawdę bardzo mi pomaga. Przed wieloma scenami zakładam słuchawki i słucham łagodnej muzyki, żeby się wyciszyć, bo jestem trochę podekscytowanym, roztrzepanym dzieciakiem, a ta postać wcale taka nie jest. Myślę, że samo obserwowanie procesu pracy Garretta wiele mnie nauczyło. Przyszedł na plan wiele tygodni wcześniej i pracował nad tym z Jordanem, dopracowując wszystkie szczegóły. Myślę, że to mnie zainspirowało, jak powiedziała Victoria, do bycia lepszym aktorem i pracy nad swoim rzemiosłem.

Victoria, Annie jest niewinną ofiarą w tej waśni. Nigdy nie zastanawiamy się, na ile jej działania są prawdziwe. Jako aktor, jak podchodziłaś do jej sytuacji, zwłaszcza, że tak bardzo różni się od innych postaci?

Victoria Justice: Annie naprawdę ma najczystsze intencje w całej tej sprawie. Darzy Ethana szczerą, głęboką miłością i jest podekscytowana tym, że zostanie matką i założy z nim rodzinę. Fajnie było grać tę postać i wszystko przez co przechodzi, kiedy jej związek staje pod znakiem zapytania, a Jackson przynosi nowe informacje. Oczywiście, kiedy jest w ciąży, jest w bardzo wrażliwym miejscu w swoim życiu i jest bardzo emocjonalna. Więc granie tych wszystkich rzeczy było naprawdę zabawne i interesujące. Podobał mi się wątek mojej postaci. To była jedna z rzeczy, która przyciągnęła mnie do tego projektu.
 
Źródło: [1]