Album "Firefy" rozpoczął swój proces twórczy w 2010 roku. W marcu 2011 roku Justice w rozmowie z Paradise Magazine o albumie, stwierdziła, że "jest tak wiele różnych rodzajów piosenek, a ja piszę o czymkolwiek i o wszystkim. Po prostu wypłukuję tyle pomysłów, ile się da." W październiku 2012 roku Victoria Justice ujawniła, że album ukaże się w 2013 roku. W marcu 2013 roku Victoria powiedziała w rozmowie z Famous: "Zamierzam zacząć pisać mój solowy album, więc na pewno będę się na tym skupiać. Pisanie piosenek to coś, co jest dla mnie wielką pasją i nie mogę się doczekać, aby wyrazić siebie jako artystkę i aby ludzie poznali mnie inaczej niż tylko dziewczynę, która śpiewa muzykę w Victorious. Nie mogę się doczekać, aż od tego odejdę i zacznę robić własne rzeczy [...] To będzie klasyfikowane jako pop, ale nie jestem jeszcze do końca pewna. Wciąż zastanawiam się, w jakim kierunku chcę podążać, bo czuję, że mój gust muzyczny jest bardzo eklektyczny. Uwielbiam organiczną muzykę soul i muzykę taneczną, więc muszę znaleźć dokładnie taki kierunek, którym chcę podążać. Na pewno napiszę to wszystko." - Victoria o albumie. 19 sierpnia 2014, Victoria opuściła Columbia Records. Po odejściu ogłosiła, że pracuje nad nową muzyką z Toby'm Gadem. Mniej więcej w tym samym czasie organizacje muzyczne: ASCAP, BMG oraz Harry Fox Agency ujawnili oficjalną track listę niezrealizowanego albumu, w którego skład - jako 8. z kolei - wchodził utwór zatytułowany Love Zombie. Dokładnie 23 sierpnia bierzącego roku do sieci ten właśnie singiel wyciekł do internetu.


Źródło: [1]