Jak wiadomo, zaledwie dwa tygodnie temu Victoria wydała swój najnowszy singiel pod tytułem „Only A Stranger”, a przed aktorką premiera jednego z jej najnowszych filmów „Sic”, która jeszcze niestety nie wiadomo kiedy się odbędzie. W najnowszym wywiadzie dla Her Campus (magazyn internetowy skierowany do grupy demograficznej studentek. Treść magazynu została napisana przez ponad 7000 współpracowników z ponad 400 oddziałów kampusowych zlokalizowanych w dziewięciu krajach) Victoria Justice skupia się przede wszystkim na temacie swojego powrotu do branży muzycznej, najnowszym singlu oraz planowanym debiutanckim solowym albumie. Przetłumaczony artykuł można przeczytać poniżej.

 

Her Campus: Victoria Justice powraca do branży muzycznej


Victoria Justice jest w erze powrotu. Ta potrójna gwiazda łagodnie rozpoczyna swoją karierę muzyczną z serdecznymi singlami 10 lat po zakończeniu kultowego programu Nickelodeon, Victorious. Nawet podczas jej przerwy w branży muzycznej, śpiewanie zawsze było w umyśle Justice. "Tęskniłam za tworzeniem muzyki. Kocham oba [aktorstwo i śpiew] z różnych powodów, ale muzyka jest zdecydowanie tym, na czym chcę się skupić w tej chwili", mówi w ekskluzywnym wywiadzie dla Her Campus.

Podobnie jak większość dziecięcych aktorów, którzy potrafią utrzymać tonację, Justice została zachęcona do wejścia w branżę muzyczną podczas swoich dni w Nickelodeon. W 2013 roku wydała dwa komercyjne single zatytułowane "Gold" i "Shake", które wyraźnie brzmią bardziej jak jej postać, Tori Vega, niż Victoria. Przysięga, że zmieniła się jako artystka od czasu, gdy jej debiutanckie single rozbrzmiewały w głośnikach sklepów odzieżowych dla dzieci dekadę temu.

"Tak naprawdę nie chciałam nawet nagrywać 'Gold'. Wytwórnia, z którą byłam wtedy związana, naprawdę chciała, żebym to zrobiła. To fajna piosenka i cieszę się, że ją nagrałam, ale nie był to mój pierwszy wybór na singiel" - przyznaje. "Rzeczy, o których teraz piszę, są o wiele bardziej osobiste, szczere i emocjonalne. Z wiekiem jestem skłonna dzielić się większą częścią siebie".

Ta przejrzystość jest widoczna podczas przewijania kont Justice w mediach społecznościowych. Jej kanał na Instagramie jest pełen cyfrowych pocztówek z lata spędzonego w Tajlandii na kręceniu nadchodzącego thrillera Sic. Czas spędzony za granicą wzmocnił jej zaangażowanie w ochronę środowiska. "Bez względu na to, dokąd jadę, nadal staram się mieć świadomą rutynę. Jeżdżę samochodem, kiedy tylko mogę, poddaję recyklingowi, używam Power Sheets firmy Arm & Hammer, aby zmniejszyć ilość odpadów z plastikowych butelek i używam toreb wielokrotnego użytku".

Chociaż coraz częściej dzieli się i mówi o sprawach środowiskowych, w które wierzy, Justice decyduje się zachować swoje życie miłosne w tajemnicy. Opisuje siebie jako kogoś, kto "zawsze był pełnym nadziei romantykiem" za zamkniętymi drzwiami. "Jednym z moich ulubionych programów jest The Bachelorette. Zawsze marzę o miłości" - śmieje się.

Jej miłość do serialu przenika do jej muzyki. Swój najnowszy singiel "Only A Stranger" napisała po obejrzeniu szczególnie marzycielskiego odcinka. "Poszłam do mojego pokoju muzycznego i po prostu wyszła ze mnie ta mała melodia na pianinie. Potem zaczęłam śpiewać te słowa: 'I want someone to think I'm special / Give me flowers for no reason'. Z tego narodziła się cała piosenka" - mówi.

Tekst piosenki to jej marzenia przelane na papier. "W tej piosence oczywiście tęsknię za miłością, ale mam też nadzieję. Zastanawiam się, jaka będzie moja przyszła miłość? Chciałam przedstawić moje myśli w formie muzycznej" - mówi, odchodząc od przyjemnego popowego pisania piosenek, które napędzało "Gold".

Ewoluujące podejście Justice do pisania piosenek zostało ukształtowane przez artystów, którzy nie boją się być wrażliwi na swoje uczucia. Okładka "Only A Stranger" oddaje hołd jednemu z jej ulubionych albumów wszech czasów: The Stranger Billy'ego Joela. "Moja mama przedstawiła mi Billy'ego Joela w młodym wieku i zawsze łączyło nas zamiłowanie do niego i jego muzyki" - mówi. "Kiedy napisałam 'Only A Stranger', czułam, że to właściwe, by uhonorować jeden z moich ulubionych albumów. Po prostu wydawało się, że to naprawdę działa twórczo dla tej piosenki". Justice może i dorastała w świetle reflektorów, ale w głębi serca wciąż jest fanką. "Fakt, że [Joel] o tym napisał, potwierdził to i wie, że istnieję, jest najbardziej szaloną rzeczą w historii" - mówi.

"Only A Stranger" to najnowszy z pięciu singli, które Justice wydała od 2020 roku. Nie martwi się o to, ile piosenek wydaje; skupia się przede wszystkim na czerpaniu radości z procesu ich tworzenia. "Zabawa w pisaniu piosenek polega na tym, że jest to układanka, którą powoli układasz" - mówi. "Nie zawsze wiesz, dokąd to zmierza, ani nawet jak będzie się nazywać. W jakiś sposób, pod koniec dnia, tworzysz całą piosenkę z myśli lub zdania".

Justice nie spieszy się z opracowaniem swojej najnowszej układanki: nadchodzącego debiutanckiego albumu. Na horyzoncie nie ma daty premiery, ale artystka zapewnia swoich fanów, że album jest "zdecydowanie w przygotowaniu, powoli, ale pewnie. Chcę tylko, aby był najbardziej szczerą reprezentacją mnie i tego, kim jestem jako artystka dzisiaj. Będzie wrażliwy, z dużą dozą klimatu singer-songwriter. Ale uwielbiam też zabawne i seksowne piosenki, które wzmacniają pozycję kobiet i uwielbiam piosenki, do których ludzie mogą tańczyć. Myślę, że będą to wszystkie powyższe elementy. Jestem podekscytowana możliwością eksperymentowania i rozwijania tego".

Źródło: [1]