Jak się okazuje, Victoria Justice właśnie udzieliła wywiadu dla Lifeminute TV, w którym opowiadała o swoich 30-tych urodzinach oraz o swoim najnowszym singlu Only a Stranger. Wywiad już dostępny poniżej.
Victoria Justice: Hej, jestem Victoria Justice, a Wy oglądacie Lifeminute TV.
 
W tym tygodniu spotkaliśmy się z aktorką i piosenkarką, Victorią Justice, aby usłyszeć na co jest gotowa ta 30-latka. Oto Lifeminute z Victorią Justice.
 
"To znaczy, jak dotąd 30 jest świetna. Staram się być wytrwała każdego dnia. Skupiam się na mojej pracy i karierze, tworzeniu większej ilości muzyki i wchodzeniu do studia, pisaniu więcej. Jestem tym naprawdę podekscytowana i pełna pasji. I nie mogę się doczekać, aby podzielić się z ludźmi większą częścią mnie poprzez moją muzykę."

"Właśnie wydałam piosenkę zatytułowaną Only a Stranger. Można jej posłuchać na wszystkich platformach streamingowych. To dla mnie bardzo osobista piosenka. Byłam w domu, przy pianinie i wymyśliłam tę małą melodię i po prostu zaczęłam marzyć o tym, jak tęsknię za miłością i chcę, żeby ktoś myślał, że jestem wyjątkowa, dawał mi kwiaty bez powodu. Tak zaczyna się ta piosenka. To emocjonalny, ale też pełen nadziei utwór o miłości, więc mam taką nadzieję, że ludziom się spodoba."

"Składam hołd jednemu z moich ulubionych artystów wszech czasów, Billy'emu Joelowi. Album Stranger jest jednym z najlepszych albumów wszech czasów, a on sam jest jednym z moich ulubionych artystów. Możliwość oddania mu hołdu była więc świetną zabawą. Zrobiłem to we własnej sypialni, a on o tym napisał, co było szalone. Nie miałem pojęcia, że tak się stanie. Jestem zaszczycony i szczerze mówiąc fakt, że on wie o moim istnieniu jest dla mnie najfajniejszą rzeczą w życiu, więc to było niesamowite."

Źródło: [1]