Billboard to międzynarodowy magazyn muzyczny i rozrywkowy wydawany co tydzień przez Penske Media Corporation. Magazyn dostarcza listy przebojów, wiadomości, wideo, opinie, recenzje, wydarzenia i style związane z przemysłem muzycznym. Jego listy przebojów obejmują Hot 100, 200 i Global 200, śledzące najpopularniejsze albumy i utwory w różnych gatunkach muzycznych. Billboard organizuje również wydarzenia, jest właścicielem firmy wydawniczej i prowadzi kilka programów telewizyjnych. Billboard został założony w 1894 roku przez Williama Donaldsona i Jamesa Hennegana jako publikacja handlowa dla plakatów reklamowych. Donaldson nabył później udziały Hennegana w 1900 roku za 500 dolarów. We wczesnych latach XX wieku Billboard zajmował się przemysłem rozrywkowym, takim jak cyrki, targi i pokazy burleski, a także stworzył usługę pocztową dla podróżujących artystów. Billboard zaczął koncentrować się bardziej na przemyśle muzycznym, gdy szafa grająca, fonograf i radio stały się powszechne. Wiele tematów poruszanych przez Billboard stało się przedmiotem nowych magazynów, w tym Amusement Business w 1961 roku, który zajmował się rozrywką na świeżym powietrzu, dzięki czemu Billboard mógł skupić się na muzyce. Po śmierci Donaldsona w 1925 roku, Billboard został odziedziczony przez dzieci Donaldsona i Hennegan, które zachowały prawo własności do czasu sprzedania go prywatnym inwestorom w 1985 roku. Od tego czasu magazyn był własnością różnych podmiotów. Wczorajszego dnia (6 marca) Victoria Justice pojawiła się na evencie Billboard Women in Music, poświęconego kobietom w branży muzycznej. Tam udzieliła wywiadu dla jednej z reporterek, gdzie opowiadała między innymi o swoich przyszłych planach muzycznych oraz aktorskich.

 
Świętujemy dziś kobiety w muzyce. Jak wyjątkowe jest być tutaj?
Victoria Justice (VJ): O mój Boże, bardzo wyjątkowe. Kocham muzykę. Kocham kobiety. To wspaniałe.

O kim zamierzasz dziś opowiadać?
VJ: Jest tak wiele osób. To znaczy, jest tu tak wiele niesamowicie pewnych siebie, utalentowanych, niesamowitych kobiet, ale jestem naprawdę podekscytowana, że zobaczę Victorię Monet. Myślę, że jest świetna, nie mogę się doczekać jej występu. "On My Mama" to mój hit. Nelly Furtado też tu będzie. Klasyczna ikona. "I'm like a bird" dorastałam razem z nią. Kocham ją. Wszystkich. To sprawia, że widzę wszystkich.

Co tam u ciebie? Wychodzi nowa muzyka?
VJ: Tak, pracuję obecnie nad muzyką niezależnie. Właśnie wydałam nowy singiel. Nazywa się Tripped i jest już wszędzie dostępny. I mam dużo nowej muzyki, którą piszę i nie mogę się doczekać, aby wydać ją w tym roku. Na tym się obecnie skupiam. W zeszłym roku nakręciłam film w Tajlandii, który mam nadzieję ukaże się jeszcze w tym roku. Czas pokaże. Na ten moment koncentruję się bardziej na muzyce.

Wiesz, wszyscy wciąż do tego wracają, więc nie chciałabym pytać cię o Victorious
VJ: Ale wszyscy wciąż do tego wracają.

Czy kiedykolwiek doczekamy się powrotu serialu? Całkowicie szczerze, to był mój ulubiony serial.
VJ: Oh, cieszę się. Szczerze mówiąc, nigdy nie mów nigdy - to moja odpowiedź. Nasza mała grupa czatowa jest bardzo aktywna. Rozmawiamy tam o różnych rzeczach, ale wiesz, nigdy nic nie wiadomo. Może nadejdzie właściwy czas. Kto wie. Kto wie.

Umieram z ciekawości, by poznać nazwę czatu grupowego. Możemy poznać nazwę?
VJ: Szczerze mówiąc, to świetna nazwa, nie sądzę nawet, że istnieje jakaś fajna nazwa. Muszę to sprawdzić, bo nie pamiętam. O mój Boże, a jeśli nie ma, to masz jakieś sugestie?

Mi przychodzi coś do głowy, na przykład Tori-coś, no wiesz. Burza mózgów.
VJ: Okej, kontynuujemy.
 
Źródło: [1]