Wraz z początkiem kwietnia 2023 roku, w rozmowie z rozrywkowym serwisem informacyjnym – E! News, Victoria wyjawiła nieco więcej na temat swoich przyszłych planów odnośnie wydania nowej muzyki: "Mam w planach utwór, który jest bardzo okrojony z gitarą i klimatyczny, a także taki, który jest bardziej taneczny. Dźwiękowo nadal brzmią jak ja i pod postacią popu, ale tekstowo wszystkie są bardzo szczere oraz prawdziwe w tym, gdzie aktualnie w swoim życiu się znajduję. Chciałbym wydać pełny album, to mój główny cel." Dokładnie 9 kwietnia 2024 roku Victoria Justice zaprezentowała fanom urywek swojego najnowszego singla, którego pierwszy wers brzmiał następująco: "Tell me, how'd you find your way under my skin?". Dwa dni późnie – 11 kwietnia – artystka ujawniła okładkę singla „RAW” oraz oficjalną datę premiery, która została zaplanowała na 19 kwietnia. Muzycznie singiel należy do gatunku Pop oraz R&B. W dniach poprzedzających datę premiery fani mogli zobaczyć efekty sesji promocyjnej „RAW”. W tygodniu premiery nowego singla, Justice napisała list otwarty do fanów zapowiadający nową muzykę: "Witajcie przyjaciele. Jestem bardzo podekscytowana, że mogę zaprezentować wam mój kolejny singiel, RAW... który ukaże się w ten piątek? Szaleństwo, jak ten czas leci. Ta piosenka została napisana na wybrzeżu Baja w Meksyku, w formie mojego osobistego wpisu do pamiętnika. To naprawdę beztroski i luźny singiel, którego wyobrażam sobie słuchać podczas jazdy samochodem w słoneczny dzień z otwartymi oknami. Jestem naprawdę zachwycona tym utworem, myślę, że ma w sobie przyjemny letni klimat. Nie mogę się doczekać, aż ją usłyszycie i zobaczę Wasze reakcje. Kocham Was wszystkich i jak zawsze dziękuję za wsparcie. Pozostaję Wam bezgranicznie wdzięczna." Dnia 19 kwietnia 2024 roku odbyła się oficjalna premiera najnowszego, szustego singla Victorii Justice zatytułowanego „RAW”. Utwór został napisany w styczniu 2024 roku przez Victorię we współpracy z Tobiasem Martinem Gadem, Emmą Rosen oraz Willem Jay, a także wytórnią płytową Kite Records, z którą Justice podpisała kontrakt muzyczny. Pierwsi recenzenci w dzień premiey singla opisali go jako: "Uroczy".