22 maja 2024 roku Victoria Justice niespodziewanie obwieściła, że wkrótce fani będą mogli usłyszeć jej całkiem nowy singiel, którego premiera nastąpi juz 23 maja o godzinie 11:00 p.m. (dnia 24 maja o godzinie 6:00 czasu polskiego). Justice udostępniła wers singla: "Seasons come and go so fast. Time is flying, I keep on coming back", który został nagrany we wspólpracy z producentem muzycznym, Grantem Knoche oraz autorką tekstów, Tayler Buono w grudniu 2021 roku. Już następnego dnia, link do przedpremierowego zapisu najnowszego utworu Justice został udostępniony za pośrednictwem serwisu cyfrowej dystrybucji muzyki DistroKid. Wówczas okazało się, że singiel zatytułowano „Hate the World Without U (Maddy's Song)”, a jego oficjalną okładkę zdobi prywatne zdjęcie z dzieciństwa Victorii oraz jej młodszej siostry – Madison, co jednoznacznie oznaczało, że singiel został dedykowany właśnie jej: "Tak więc jedna z najbardziej osobistych i wyjątkowych piosenek, jakie kiedykolwiek napisałam, może ukazać się wcześniej niż się wydaje. Dużo wcześniej. Ale to zależy, czy chcielibyście usłyszeć więcej?" 24 maja 2023 roku o godzinie 6:00 (dnia 23 maja o godzinie 11:00 p.m. czasu kalifornijskiego) odbywła się oficjalna premiera najnowszego singla Victorii Justice zatytułowanego „Hate the World Without U (Maddy's Song)” stworzonego we wspólpracy z producentem muzycznym, Grantem Knoche oraz autorką tekstów, Tayler Buono w grudniu 2021 roku. Jak napisała Victoria: "Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę podzielić się z wami tym materiałem. To najbardziej wyjątkowy i osobisty utwór, jaki kiedykolwiek wydałam. Trzymałam ten kawałek w tajemnicy przed moją siostrą przez ponad dwa lata (naprawdę nie wiem, jak mi się to udało). W tym roku w końcu poczułam, że nadszedł właściwy czas, aby wydać ten utwór, jako wczesny prezent urodzinowy dla niej (jej urodziny są 28). Ci z was, którzy mają rodzeństwo, wiedzą, jak wyjątkowa może być ta relacja. Mam to szczęście, że moja siostra jest moją najlepszą przyjaciółką. Madz, kocham Cię i nie wiem, co bym bez Ciebie zrobiła w tym życiu. Ta piosenka może być prezentem urodzinowym dla Ciebie, ale bycie moją siostrą jest naprawdę największym prezentem. Tandetne, ale prawdziwe. Niezależnie od tego, czy macie rodzeństwo, najlepszego przyjaciela, rodzica, kimkolwiek by on nie był... Mam nadzieję, że ta piosenka sprawi, że pomyślisz o kimś, bez kogo nie mógłbyś żyć. Tej jednej osobie, która przeszła przez życie razem z Tobą i sprawia, że jest ono o wiele lepsze."