GIRL UP UNITED NATIONS FOUNDATION

Dziewczyny są potężne. Kiedy są wykształceni, zdrowi i bezpieczni, przekształcają swoje społeczności. Kiedy dziewczęta stają w obronie dziewcząt w potrzebie, wzmacniają się nawzajem i przekształcają nasz świat. Jako kampania nastoletniej dziewczyny Fundacji Narodów Zjednoczonych Girl Up angażuje dziewczyny do działania. Prowadzone przez społeczność blisko pół miliona gorliwych zwolenników, podnoszących świadomość i fundusze, nasze wysiłki pomagają najtrudniej dotrzeć do dziewczynek mieszkających w miejscach, w których najtrudniej być dziewczyną.
  
UNITED NATIONAL FUNDATION
  
Fundacja Narodów Zjednoczonych łączy prace ONZ z innymi organizacjami na całym świecie, mobilizując energię i wiedzę fachową biznesu i organizacji pozarządowych, aby pomóc ONZ w rozwiązywaniu problemów związanych ze zmianami klimatycznymi, globalnym zdrowiem, pokojem i bezpieczeństwem, upodmiotowieniem kobiet, eliminacją ubóstwa, dostępem do energii i relacjami USA - ONZ.
  
JETBLUE’S SOAR WITH READING

Rozpoczęty w 2011 roku program Jetarlue Soar with Reading (SWR) ma na celu pobudzenie wyobraźni dzieci do czytania w locie. Celem programu jest dostarczenie książek w ręce potrzebujących dzieci. Jako kwestia, która jest ważna dla członków załogi, klientów i społeczności, JetBlue działa na rzecz wspierania miłości czytania od najmłodszych lat.

AMFAR, THE FOUNDATION FOR AIDS RESEARCH

Założona we wrześniu 1983 roku amerykańska fundacja jest międzynarodową organizacją non-profit zajmującą się wspieraniem badań nad AIDS, profilaktyką HIV, edukacją terapeutyczną i promowaniem AIDS - powiązana polityka publiczna. Znana wcześniej jako American Foundation for AIDS Research. Największe źródło przychodów AmfARu pochodzi z wydarzeń związanych z gromadzeniem funduszy, a duża część tych pieniędzy pochodzi z dorocznej imprezy charytatywnej organizowanej w Hôtel du Cap-Eden-Roc w Antibes we Francji pod tytułem "AmfAR's Annual Cinema Against AIDS". W USA istnieje jej amerykański odpowiednik - amfAR Gala. Wszystkie te wydarzenia mają na celu zebranie pieniędzy za pośrednictwem przedmiotów aukcyjnych, a także sprzedaż ograniczonej liczby biletów. Od czasu pierwszej gali amfAR organizacja charytatywna zebrała ponad 210 milionów dolarów na wsparcie badań nad AIDS.

MUSIC MAKES IT BETTER

 Organizacja utworzona przez Children's National Medical Center wspierająca dzieci w szpitalach. Victoria włączyła się w nią w roku jej powstania - czerwcu 2012. Kampania ma na celu przynieść muzykę, sztukę oraz różnego innego typu programy dla małych pacjentów, w celu umilenia im pobytu w szpitalach.

LOVE LEO RESCUE

Organizacja non-profit zajmuje się psami w niefortunnych sytuacjach i znajduje dla nich domy na zawsze. Love Leo Rescue razie potrzeby zapewnia opiekę medyczną, dba również o to, aby były (psy) kastrowane i zaszczepione. Organizacja pomagamy je (psy) socjalizować - a kiedy są już w pełni gotowe - daje im idealny dom.

AMERICAN HEART ASSOCIATION / AMERICAN STROKE ASSOCIATION

Organizacja non-profit w Stanach Zjednoczonych, która promuje odpowiednią opiekę kardiologiczną w celu ograniczenia niepełnosprawności i zgonów spowodowanych chorobą sercowo-naczyniową i udarem. American Heart Association oraz American Stroke Association - obie fundacje działają wspólnie - jest krajową dobrowolną agencją zdrowia.

DOSOMETHING.ORG

To globalna organizacja non-profit, której celem jest motywowanie młodych ludzi do dokonywania pozytywnych zmian zarówno w Internecie, jak i poza nią dzięki kampaniom,które mają wpływ. Według strony internetowej, DoSomething.org inspiruje 5,5 miliona młodych ludzi do dokonywania pozytywnych zmian, zarówno w Internecie, jak i poza nim. Organizacja ma członków w każdym numerze kierunkowym w Stanach Zjednoczonych i w ponad 131 krajach.
  
KEEP A CHILD ALIVE
  
Jest to kampania (organizacja non-profit), która przynosi godną opiekę i wsparcie w leczeniu dzieci zarażonych wirusem HIV. Została założona w 2003 roku przez Alicię Keys oraz Leigh Blake.
 
GET SCHOOLED
  
Jest to organizacja non-profit założona w 2010 przez organizację filantropijną: Bill & Melinda Gates Fundation oraz firmę: Viacom. Get Schooled wykorzystuje media i technologię, aby umożliwić młodym ludziom przejęcie kontroli nad ich edukacją.
  
IT CAN WAIT PSA

Jest to kampania tekstylna i kampania motoryzacyjna nie zachęca do wysyłania wiadomości tekstowych podczas jazdy samochodem oraz innymi środkami ruchu drogowego, kierowanymi przez osobę, która wówczas powinna skupić swój wzrok na drodze, a nie na ekranie telefonu komórkowego. Organizację wspiera amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne - AT&T.           

AID STILL REQUIRED

Niedochodowa organizacja, której celem jest zwrócenie uwagi i pomoc humanitarna na obszary dotknięte klęskami żywiołowymi lub kryzysami ludzkimi. Założona w Santa Monica w Kalifornii, USA. Nazwa "Aid Still Required" (Potrzebna pomoc) i misja zrodziły się z potrzeby przywrócenia tych kwestii w centrum uwagi po tym, jak opuścili nagłówki wiadomości i publiczną świadomość.

RYAN SEACREST FOUNDATION

Jest to organizacja non-profit, której celem jest inspirowanie współczesnej młodzieży poprzez inicjatywy związane z rozrywką i edukacją. Jej założycielem jest amerykański prezenter telewizyjny i radiowy, przedsiębiorca oraz producent telewizyjny - Ryan Seacrest.

THE CREATIVE COALITION 

Jest to organizacja non-profit, rzecznictwa grupy sformowanej z członków amerykańskiego przemysłu rozrywkowego. Organizacja została założona w 1989 roku. Grupa kształci liderów we Wspólnocie Sztuki na kwestii o znaczeniu publicznym, w szczególności w zakresie Pierwszej Zmiany Prawa, Sztuki Orędownictwa i Edukacji Publicznej.
   
  
© victoriajustice-polska.blogspot.com • Proszę nie kopiować